اونس طلا2337.71
مظنه14,961,000
18 گرم3,453,700
ارزش سکه33,707,133
قدیم (بهار)38,100,000
جدید (امامی)41,250,000
نیم24,200,000
ربع14,600,000

نحوه تمیز کردن کفش ها و بند کفش های سفید

از این روش برای تمیز کردن کفش‌های برزنتی سفید ،مانند کفش‌های کتانی استفاده کنید و آن‌ها را تمیز نگه دارید.

از این روش برای تمیز کردن کفشهای برزنتی سفید ،مانند کفشهای کتانی استفاده کنید و آنها را تمیز نگه دارید.

آنچه که نیاز دارید

مسواک، 3 قاشق غذاخوری جوش شیرین، 1 قاشق غذاخوری سرکه سفید، پارچه نرم یا حوله کاغذی، قلم سفید کننده، در صورت نیاز اسفنج

کثیفی ها را پاک کنید

بند کفش را باز کرده و بردارید تا بتوانید به راحتی به تمام قسمت های کفش دسترسی داشته باشید. برای از بین بردن تکههای بزرگ کثیف یا گل، کف کفش ها را به هم بکوبید. از یک مسواک خشک یا یک برس کوچک با پرزهای نرم استفاده کنید تا کفش ها را بشویید و کثیفی های باقی مانده را پاک کنید. حتما در امتداد کف لاستیکی و لبه های خارجی ، مسواک بزنید.

کفش ها را با جوش شیرین و سرکه تمیز کنید

جوش شیرین و سرکه سفید را در یک کاسه کوچک با هم مخلوط کنید تا به شکل خمیری درآید. مسواک را به مخلوط آغشته کنید و خمیر را روی تمام کفش ها بمالید و به آرامی آن را بشویید تا کثیفی و لکه ها از بین برود. اجازه دهید مخلوط روی کفش سفت شود. وقتی کاملاً خشک شد، تکههای بزرگتر را پاک کنید و باقیماندهها را با استفاده از یک پارچه نرم یا حوله کاغذی پاک کنید. برای لکههای سرسختی که تکان نمیخورند مثلاً خون از یک قلم سفیدکننده روی لکهها استفاده کنید . حدود پنج دقیقه صبر کنید تا محلول را با آب داغ و مواد شوینده مایع بشویید.

زیره های لاستیکی را تمیز کنید

از پاککن جادویی Mr. Clean برای پاک کردن هرگونه لک یا رگههای کثیفی روی کف سفید استفاده کنید. پاک کن اسفنجی را با آب خیس کنید و دور تا دور کف لاستیکی خود بمالید. یک پارچه یا حوله کاغذی تمیز را با آب خیس کنید و کفش را پاک کنید. قبل از پوشیدن اجازه دهید کاملاً خشک شوند.

نحوه تمیز کردن بند کفش سفید

برای بند کفش کاملا سفید، می توانید از سفید کننده برای تمیز کردن و سفید کردن آن استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که برای محافظت از دستان خود در هنگام کار با سفید کننده از دستکش لاستیکی استفاده کنید. بند کفش ها را بردارید و آن ها را به مدت پنج دقیقه در پلاستیک و محلول سفیدکننده قرار دهید قرار دهید. و در نهایت با استفاده از مواد شوینده معمولی در ماشین لباسشویی بشویید. بگذارید بند کفش خشک شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد