اونس طلا2298.66
مظنه14,956,000
18 گرم3,452,600
ارزش سکه33,695,868
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

مردانی که می خواهند موفق شوند از این زنان دوری کنند

ضرب المثل بسیار معروفی وجود دارد که می گوید: «پشت هر مرد موفق همیشه یک زن است.»

ضرب المثل بسیار معروفی وجود دارد که می گوید: «پشت هر مرد موفق همیشه یک زن است.» که واقعا درست است.

برای موفقیت در جامعه، مردان باید در کنار زنی باثبات و پایدار برای مبارزه کردن با مشکلات ، باشند.زنی که بتواند شما را در طول مسیر سخت موفقیت همراهی کند، متعهد باشد تا آخرمسیر از شما حمایت کند و انعطاف پذیری لازم را داشته باشد.

بنابراین انتخاب یک زن برای مرد با این خصوصیات به هیچ وجه آسان نیست . بنابراین، برای اینکه در آینده دچار دردسر و گرفتاری نشوید، مردان باید از۷ نوع زن اجتناب کنند.

زنان بی ادب ، گستاخ و قضاوت کننده

این زنان اغلب با بی ادبی و گستاخی با دیگران صحبت میکنند ، برایشان مهم نیست دیگران چه میگویند و دیگران را به راحتی قضاوت میکنند. مهم نیست درست میگویند یا غلط ، آنها همیشه دلیلی برای شکایت دارنند و بی وقفه غر میزنند.

بنابراین، هنگام انتخاب همسر باید از چنین افرادی دوری کنید، زیرا این یک بیماری مزمن است که به سختی قابل درمان است.

حریص

دخترانی که به مادیات بیشتر از عشق اهمیت میدهنند ، برایشان سخت است که یک پسر فقیر را دوست داشته باشند. زیرا آنها عشق را در پول می بینند . آنها می دانند چگونه از مردان اخاذی کنند تا از پول آنها استفاده کنند. پول عامل تعیین کننده برای علاقه آنها به مردان است.

بنابراین، اگر انتظار دارید این زن در مسیر سخت زندگی با شما همراه باشد ، کاملاً در اشتباه هستید. زیرا وقتی پولتان تمام شود، عشقتان را هم از دست می دهید. هیچ تضمینی وجود ندارد که شما تمام زندگی خود را در رفاه باشید و هرگز پول خود را از دست ندهید. بنابراین به جای اینکه اجازه دهید زندگیتان را تباه کند، بهتراست درهمین ابتدا ازاو دور شوید.

زنانی با افکار شیطانی

مردها زنان با سیاست را دوست دارند اما نه زنانی که همیشه برای انجام کارهای شیطانی تلاش میکنند و در فکر انتقام های سخت هستند. مردانی که دوست دارند موفق شوند، همانطور که نباید زنان بی سیاست را دوست داشته باشند ، نباید هم افرادی را انتخاب کنند که ذهن شیطانی دارند.

هیچکس نمیتواند زنان خوب و بد را تعریفکند یا اینکه بگوید زن باید چه کار کند و چگونه باشد تا خوب باشد. اما زنانی که ذهن شیطانی دارند و همیشه در حال نقشه کشیدن برای نیش زدن دیگران هستند برای زندگی مناسب نیستند.

زنان یاغی

بعضی ازمردان زنانی را دوست دارند که پولهایشان را پسانداز میکنند، برخی از مردان چنین زنانی را دوست ندارند، زیرا نمیخواهند خساست باعث شود که از زندگی لذت نبرند.

زنان یاغی، زنانی هستند که اگر از وضع مالی خوبی برخوردار باشند، هرگز وفادار نخواهند بود و اگر زیبا باشند ، از آن برای مجذوب کردن مردان استفاده می کند. این زنان اغلب در گرفتن آنچه که دوست دارند و وادار کردن مردان به دیدن زیبایی هایشان بسیار با استعداد هستند. این زنان هرگز هم سفر خوبی برای مسیر زندگی شما نیستند.

زنانی که واقعیت زندگی را درک نکرده اند به عبارتی خاله زنک

شما می توانید دخترانی را که زیبا نیستند یا اغلب تنقلات می خورند را دوست داشته باشید اما دخترانی که معنی واقعی عشق را نمیدانند و درک درستی از زندگی مشترک ندارند خیر. این زنان فقط با درک نادرست خود زندگی می کنند و از مردان می خواهند که هرچیزی که دوست دارند برایشان بخرد تا محبتشان را ثابت کند و برایشان فرقی نمیکند همسرشان در چه شرایطی است. آنها زندگی را در مقایسه زندگی خود با دیگران می بینند و همیشه درمورد زندگی دیگران صحبت میکنند و از اینکه دوستانشان خوشحال باشند ، ناراحت میشوند.

آنهایی که زندگی را نمی فهمند ناز نیستند، نمی توانند عشق بورزند و نمی دانند چگونه باید دوست داشتنی باشند.

زنانی که اشتباه خود را نمی پذیرند

کسانی که با وجود اینکه میدانند اشتباه کردند نمی خواهند تسلیم شوند، در هر صورت همیشه از خود دفاع می کنند و به جای حل کردن مشکل همیشه دنبال مقصر هستند و هیچوقت اشتباه خود را قبول نمیکنند . این زنان ارزش اینکه وقتتان را با آنها تلف کنید را ندارند. شخصیت آنها باعث می شود افراد نزدیکشان از آنها ناراحت شوند. آنها شخصیتی دارند که همیشه مردان را نادیده میگیرند .

خودخواه و خودبین

آنها زنانی هستند که همیشه به سختی می توان از آنها و رفتارشان انتقاد کرد، همیشه حق با آنهاست، در همه کارها و چیزها دخالت میکنند وبراحتی هرکس را که ناراحتشان کند ، کنار میگذارند. مردان زیادی نمی توانند آنها را تحمل کنند، مگر اینکه نگرش کاملاً متفاوتی در زندگی کاری و خانوادگی آنها نسبت به این زنان وجود داشته باشد.

درست است که این قبیل از زنان در اطراف ما بسیار است اما این بدین معنی نیست که همه آنها را از زندگی خود خط بزنیم و به آنها فرصت تغییر ندهیم زیرا هر رفتاری قابل تغییر است . پس بهتر است قبل از هرچیز بدانیم دنبال چه شخصی برای زندگی خود بگردیم .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد