اونس طلا2332.19
مظنه14,836,000
18 گرم3,424,900
ارزش سکه33,425,508
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم23,800,000
ربع15,200,000

حقایقی را که باید قبل از سفر به چین بدانید!

حتی اگر به چین رفته باشید و غذاهای محلی اش را دوست داشته باشید و زبانشان را یاد بگیرید

به احتمال زیاد هنوز به درستی نمی‌دانید این کشور واقعاً چیست چرا چینی ها آرایش و پوشش های عجیب دارند ؟ چرا نباید چاپستیک ها را در برنج بچسبانید؟ آیا مردم چین فکر می کنند که مودب هستند؟

چین یکی از آن کشورهایی است که هر چه بیشتر سعی کنید در مورد آن بدانید سوالات بیشتری را مطرح می کند. ما در بخش خبری طلا تتصمیم گرفت حقایقی را که باید قبل از سفر به چین بدانید را با شما به اشتراک بگذاریم. ما این موارد را از نویسنده و مسافر، الکسی وینوکوروف، و همچنین از تجربه زندگی اش در خارج از کشور آموختیم. درادامه مقاله همراه ما باشید.

1-همه ما شنیده ایم که در چین مردم بر این باورند که پسر هدیه ای از بهشت ​​و دختر یک تحقیر است. شاید این نگرش هنوز در برخی از روستاها وجود داشته باشد اما در شهرهای بزرگ جنسیت کودک چندان اهمیتی ندارد. اما چین هنوز هم بسیار مردسالار است: نسل قدیمی‌ تر هنوز زنان را خانه ‌دار و همسر می ‌بیند، و بسیاری از پدران نسبت به دریافت مدرک دخترانشان تعصب دارند و به نظر آن ها هیچ چیز بدتر از این نیست که دخترانشان شاغل باشند.

2- مردان چینی عاشق مراقبت از خود هستند و آن را پنهان نمی کنند. باز هم، این بیشتر برای نسل جوان صادق است. مردان مشتاقانه از انواع عطرها استفاده می کنند، مدل موی فوق العاده شیک می گیرند، موهای خود را رنگ می کنند و زمان و هزینه زیادی را در کمد لباس خود صرف می کنند. برخی از مردم بر این باورند که چینی ها این را از کره جنوبی گرفته اند که به زیبایی و مد علاقه زیادی دارد. تفاوت بین 2 مرد چینی از نسل های مختلف شگفت انگیز است: مردان بالغ به سختی به لباس های خود اهمیت می دهند، چه رسد به مدل مو و کرم های صورت.

3- دلیل تغییر ظاهر چینی ها چیست؟ ساده است: ظاهر اولین چیزی است که نشان می دهد چقدر ثروتمند هستید و درآمد بالا آرزوی هر چینی است. در واقع این چیزی است که پدران و پسران چینی را متحد می کند. تنها تفاوت این است که جوان ها می خواهند خوش اندام باشند و از استانداردهای اروپایی پیروی کنند و یک مرد بزرگسال چینی با نشان دادن شکم خود و اینکه همه بدانند خوب غذا می خورد و می تواند چند کیلو اضافه داشته باشد کاملاً خوب است.

4- یک ناخن بلند روی انگشت کوچک اغلب اروپایی ها را گیج می کند، اما برای چینی ها واقعاً واضح است. این هم راه دیگری برای نشان دادن اینکه این فرد برای امرار معاش هیچ کار فیزیکی انجام نمی دهد. نه، روزهایشان راحت است و هوششان ابزار اصلی کارشان است.

5- مهم نیست که مردم غربی مؤدب باشند یا نه قطعاً بسیار جذاب هستند. دلیلش این است که چشمان درشت و پوست رنگ پریده دارند. ملیت مهم نیست، مهم این است که شما "اروپایی" به نظر برسید تا بتوانید روی جلد یک مجله مد باشید.

6- احتمالاً در مورد انواع چیزهای دیوانه کننده در چین شنیده اید، در اینجا یک مورد دیگر وجود دارد: آنها تخم مرغ را در ادرار می جوشانند. این دستور تخم مرغ پسر ویرجین نامیده می شود و بسیار ساده است: یک سطل ادرار از پسران زیر 10 سال جمع آوری می شود. تخم مرغ هایی که به این روش پخته می شوند تقریباً 4 برابر گران تر از تخم مرغ های معمولی هستند، بنابراین آنها به عنوان یک غذای لذیذ در نظر گرفته می شوند.

7- برای یک فرد غربی در چین خیلی سخت است که خود را دست بالا نگیرد و دلیل آن فقط این نیست که آنها را بسیار جذاب می دانند. مردم چین اغلب تعریف می کنند، بنابراین حتی اگر فقط یک کلمه چینی را بدانید، به شما خواهند گفت که چینی شما عالی است و لباست عالیه و مدل موی جدید شما فوق العاده به نظر می رسد.

8- چینی ها برای افرادی که پوست تیره دارند شرایط خاص خود را دارند. اگر به زبان محلی صحبت می کنید، از شنیدن عبارت «کافه پرس» تعجب نکنید. به احتمال زیاد، آنها در مورد یک فرد رنگین پوستی صحبت می کنند که می شناسند.

9- چینی ها عاشق نوشیدن هستند و می توانند آن را به خوبی انجام دهند. آنها بیشتر آبجو را ترجیح می دهند که برای مهمانی ها در جعبه می خرند. به هر حال، الکل و سیگار حتی به نوجوانان نیز فروخته می شود. با این حال، دیدن یک کودک مشروب یا سیگاری در اینجا تقریبا غیرممکن است: بچه های محلی این کار را انجام نمی دهند.

10- علاوه بر نکته قبلی، آماده دیدن کودک در هر سنی در یک بار باشید. نه، البته، بچه ها بعد از شکست در امتحان ریاضی برای استراحت به بار نمی روند. فقط این است که والدین آنها احتمالاً با دوستان یا اقوام خود ملاقات می کنند. و باز هم کودکان چینی هیچ علاقه ای به الکل نشان نمی دهند.

11- بهتر است به کسی دست نزنید چینی ها این را دوست ندارند. دست دادن فقط در بین افرادی رایج است که به کار با افراد خارجی عادت کرده و با فرهنگ آنها آشنا هستند. اگر شخصی به شما کارت ویزیت داد، سعی کنید آن را بردارید و تا جایی که می توانید با احتیاط در کیف پول خود قرار دهید، زیرا کارت ویزیت نماد افراد است، پس باید به آنها احترام بگذارید تا احترام خود را نسبت به آن شخص نشان دهید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد