اونس طلا2369.36
مظنه14,586,000
18 گرم3,367,100
ارزش سکه32,862,258
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,800,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

فال هفته ی اول اردیبهشت

آبا میدانید این هفته چه اتفاقاتی در پیش دارید ؟ با ما همراه باشید

فروردین

ستارگان شما میگویند چیزی که در مورد آن نگران هستید هرگز اتفاق نخواهد افتاد، بنابراین از عذاب دادن خود دست بردارید و از زندگی خود در این هفته لذت ببرید. دنیا هنوز جای شگفت انگیزی است و هنوز افراد شگفت انگیزی در آن هستند پس به دیگران فرصت بدهید که خودشان را به شما ثابت بکنند.

اردیبهشت

ممکن است طی چند روز آینده متوجه شوید که در دو راهی قراردارید، اما هنگامی که خورشید در اواسط هفته به ستاره شما نزدیک میشود، مطمئناً خواهید فهمید که کدام راه را باید انتخاب کنید. به آینده فکر کن، چون گذشته خواهد گذشت . عشق زندگی شما همان است که در اطراف شماست.

خرداد

سوالی که از خود می پرسید این است که آیا میخواهید ریسک کنید یا بدون ریسک بازی کنید . فقط شما می توانید به آن پاسخ دهید، اما آنچه در اوایل این هفته رخ می دهد، یک نکته بسیار بزرگ به شما می دهد. اگر احساس میکنید خوش شانس هستید، از فرصت استفاده کنید. روابط دوستانه شما دچار تغییرات میشود اما نگران نباشید.

تیر

زمان مناسبی برای تغییر اهداف یا تغییر قوانین نیست. هم در زندگی خصوصی و هم در محل کار، اگر به روش های آزمایش شده و قابل اعتماد انجام کارها پایبند باشید، سریع تر عمل خواهید کرد . ممکن است قانون مندی کسل کننده باشد اما در نهایت شمارا به هدفتان می رساند.

مرداد

شما ممکن است مجبور شوید که اعتراف کنید که یک اشتباه بزرگ کرده اید که قابل جبران نیست. کارهایتان را به سرعت انجام دهید، سپس آن را پشت سر بگذارید. هیچ کس انتظار ندارد که شما کامل باشید و پس نباید از خودتان انتظار داشته باشید که هیچوقت اشتباه نکنید. شما هم انسان هستید.

شهریور

سیارات هشدار می دهند که در مسائل دیگران تجسس نکنید این امر می تواند برای زندگی شما خطرناک باشد حتی اگر اعتقاد داشته باشید که اگر دخالت نکنید اتفاق ناگواری می افتد چون شما کارآگاه نیستید. پس بهتر است اول از هرچیز سعی کنید اسرار خود را حفظ کنید.

مهر

برخی از تغییراتی که هفته آینده اتفاق می‌افتد ممکن است به دلخواه شما نباشد، اما به نفع شما خواهند بود، بنابراین با جریان زندگی حرکت کنید و منتظر اتفاقات خوب باشید. البته زندگی همیشه خوب نخواهد ماند پس بهتر است مثبت باشید و مثبت بمانید.

آبان

از هر گونه کار ناتمام خودداری کنید و سعی کنید همه کارها را به پایان برسانید زیرا زمانی که روز به پایین میرسد زمان انجام کار نیست .روابط شما دستخوش تغییرات میشود . شما برای حل مشکلات نیاز به زمان دارید. مجبور نیستید همه مشکلات را حل کنید، اما حداقل میتوانید کاری برای آن انجام دهید.

آذر

این هفته اتفاقاتی در اطرافتان می افتد و شما تنها کسی هستید که نمی دانید چطور با آن روبرو شوید. شخصی که دوستش دارید پیش شما برمیگردد اما یادتان باشد که اشتباه دیگران را باید بخشید. نیازی نیست که همیشه انتقام بگیرید.

دی

هفته پیش رو برای شما به شدت شلوغ خواهد بود، بنابراین سعی کنید از انجام هر گونه کار و مسئولیت دیگری برای خانواده و دوستانتان خودداری کنید. برخی از افراد به دلیل اینکه شما تقریباً همه کارها را برای آنها انجام می دهید، در حال وقت گذرانی ​​هستند. وقت آن است که یاد بگیرند کار خودشان را انجام دهند.

بهمن

مراقب حرفهایی که در اوایل هفته میزنید باشید، زیرا برخی از اطرافیان شما روحیه ی بسیار حساسی دارند و نمیتوانند صراحت شما را در خرف هایتان بپذیرند. ممکن است برایتان مهم نباشد که احساسات آنها جریحه دار شود، اما چرا میخواهید برای خودتان دشمن بسازید؟

اسفند

ممکن است وسوسه شوید که در آخرین لحظه در مورد یک موضوع پولی تصمیم بگیرید، اما ستارگان هشدار می دهند که در تصمیم گیری عجله نکنید، بهتر است به طور کلی آن را فراموش کنید. در ساعات پایانی روز معامله خوبی انجام نخواهد گرفت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد