اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ایلان ماسک قیمت خود را برای خرید توئیتر پیشنهاد داد

ایلان ماسک می‌گوید برای خرید توییتر حاضر است 46.5 میلیارد دلاربپردازد.

ایلان ماسک می‌گوید برای خرید توییتر حاضر است 46.5 میلیارد دلاربپردازد. مدیر عامل تسلا روز پنجشنبه در اسنادی که به تنظیم‌کننده‌های اوراق بهادار ایالات متحده ارسال کرده است، می‌گوید که در حال بررسی پیشنهاد مناقصه ای است که برای خرید سهام پلت فرم رسانه‌ ی اجتماعی توئیتر به ازای هر سهم، 54.20 دلار پول بپردازد.

واشنگتن، 21 آوریل: ایلان ماسک می‌گوید 46.5 میلیارد دلار برای خرید توییتر سرمایه گذاری کرده است و در تلاش است تا با این شرکت توافق کند. هفته گذشته، ماسک پیشنهاد خرید این شرکت رسانه های اجتماعی را به قیمت 54.20 دلار به ازای هر سهم یا حدود 43 میلیارد دلار اعلام کرد.

مدیرعامل تسلا که حدود 9 درصد از سهام توییتر را در اختیار دارد، پیشنهاد خود را مستقیماً به سایر سهامداران رساند و هیئت مدیره را نادیده گرفت. اما ماسک هنوز تصمیم قطعی در خصوص انجام این کار نگرفته است. ایلان ماسک تعهد مالی 46.5 میلیارد دلاری برای تصاحب توییتر را تضمین کرده است.

این اسناد می گوید که توییتر به پیشنهاد ماسک پاسخ نداده است.

هفته گذشته هیئت مدیر توییتر دفاعیه ای از "poison pill " را اتخاذ کرد که می تواند سهام شرکت را بسیار گران کند. در این پرونده آمده است که «موسسات مرتبط با (ماسک) تعهدنامه‌هایی دریافت کرده‌اند که متعهد به ارائه کل حدود 46.5 میلیارد دلار شده‌اند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد