اونس طلا2302.52
مظنه14,706,000
18 گرم3,394,800
ارزش سکه33,132,618
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

طالع بینی امروز 1 اردیبهشت 1401

بخوانید تا بدانید چه چیزی امروز در انتظار شما است؟ فال 1 اردیبهشت

چه چیزی امروز در انتظار شما است؟

فروردین

امروز فضای مذهبی در خانواده حاکم خواهد شد. یک سفر مذهبی در پیش دارید. با آمدن یک دوست در عصر امروز بسیار خوشحال خواهید شد. احساسات خودتان را کنترل کنید.

اردیبهشت

ممکن است امروز به دلیل مشکلات مالی با انتقاد دیگران مواجه شوید. به افرادی که از شما انتظار زیادی دارند، نه بگویید. . امروز از مشاجرات خودداری کنید و به خودتان زمان بدهید!

خرداد

سوء تفاهم با اقوام در مورد اموال یا هر موضوع دیگری با وساطت شخصی حل می شود. یک پدر یا یک شخص مهربان مشکل شما را حل خواهد کرد. شرایط مالی نیز بهتر می شود. فرصت را غنیمت بشمارید.

تیر

اجازه ندهید مسائل مربوط به کار استرس زیادی به شما وارد کند، زیرا در حال حاضر هیچ ثباتی در کارتان ندارید. در آینده، یک قرارداد بزرگ می نویسید. روی مسائل مالی تمرکز کنید.

مرداد

در کارتان نظم و انضباط را فراموش نکنید. شما باید سعی کنید مسئولیت های خودتان را تمام و کمال انجام دهید، در غیر این صورت، رقبای شما می توانند از آنها سوء استفاده کنند و مشکل بزرگی برای شما ایجاد کنند. روابط عشقی شما بهتر می شود.

شهریور

شما بی جهت به عقاید مردم و رفتار آنها فکر می کنید به همین دلیل است که انرژی خودتان را از دست میدهید. امروز باید از دردهای روحی گذشته تان نیز عبور کنید. از مشکلاتی مانند درد دندان رنج میبرید.روابط شما قوی تر می شود.

مهر

شما فرصتی برای کار در زمینه های متفاوت خواهید داشت، اما در حین برقراری ارتباط با افراد جدید در محل کارتان، باید فکر کنید. از فرصت های اقتصادی استفاده کنید!

آبان

شما باید سعی کنید هر نوع مشکلی را که در محل کارتان پیش می آید به روشی مسالمت آمیز حل کنید. با فکر کردن به چیزهای نامربوط در رابطه تان استرس بیشتری می گیرید، پس بهتر است اول احساسات خودتان را کنترل کنید و سپس به شریک خودتان فکر کنید.اعتماد به نفس تان بیشتر میشود.

آذر

شما فقط از طریق کاری که انجام می دهید در زندگی ثبات پیدا کرده اید، اما علاقه شما به این کار کمتر شده است. این فقط به دلیل مشکلاتی است که در کار با آن روبرو هستید. باید سعی کنید مشکلاتتان را نادیده بگیرید و بر مزایایی که ازانجام این کار به دست می آوردید فکر کنید.هزینه های خودتان را کاهش دهید.

دی

ممکن است بسیاری از افراد به دلیل تصمیم شما در محل کار با شما مخالفت کنند، اما شما باید خودتان را باور داشته باشید و تصمیم خود را تغییر ندهید. کمردرد می تواند برای مدتی شما را بی قرار باشد.عشقی که انتخاب کرده اید پوچ است

بهمن

در کارتان پیشرفت خواهید کرد، اما مشکلات ناگهانی ممکن است کار شما را متوقف کند. با این حال، با حفظ اراده خود، باید سعی کنید کارتان را پیش ببرید.برای خانواده تان بیشتر وقت بگذارید.

اسفند

امروز وقت گذرانی با دوستانتان برای شما بسیار مهم است. اما، اگر کسی هم قصد داشت شما را به تنهایی ملاقات کند، نباید درخواست او را رد کنید. سعی کنید در حین ابراز نگرانی و ناراحتی خود به همسرتان، از وضعیت روحی او نیز مطلع شوید و او را درک کنید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد