اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چگونه مژه های ضخیم و بلندی داشته باشیم

شما نیز میتوانید با این درمانهای خانگی مژه های زیبا ، پرپشت و بلند داشته باشید.

مژه های ضخیم همیشه مورد توجه بوده است . مژه ها میتوانند زیبایی شما را دو چندان کنند . افراد مشهور به مژه های بلند به شدت علاقه دارند. شما نیز میتوانید با این درمانهای خانگی مژه های زیبا ، پرپشت و بلند داشته باشید.

روغن کرچک

فواید: روغن کرچک یک محرک رشد مو شناخته شده است. اسیدهای چرب طبیعی موجود در روغن کرچک به بلندتر و ضخیم تر شدن مژه های شما کمک می کند.

روش مصرف: روغن کرچک را با احتیاط با نوک انگشت روی مژه ها بمالید. بگذارید یک شب بماند، صبح آن را بشویید. این کار را هر روز انجام دهید . ظرف چند هفته متوجه افزایش چشمگیر حجم و بلندی مژههایتان خواهید شد.

معجونی از روغن نارگیل، بادام و زیتون

فواید: هر سه روغن فوق العاده غنی از پروتئین و مواد معدنی هستند و می توانند اثرات شگفت انگیزی روی مژه های شما داشته باشند. محتوای پروتئین بالا در روغن زیتون باعث رشد مو می شود در حالی که خواص مغذی موجود در روغن نارگیل و بادام، مژه های شما را ابریشمی و صاف نگه می دارد و از شکستن آن جلوگیری می کند.

روش مصرف: روغن ها را با هم مخلوط کرده و به آرامی روی مژه های خود بمالید. بعد از 3-4 ساعت آن را بشویید. این معجون را می توانید روزانه استفاده کنید.

چای سبز

مزایا: چای سبز مملو از آنتی اکسیدان است وباعث رشد موهای مژه میشود و آنها را بلند، متراکم و قوی می کند.

روش مصرف: یک فنجان چای سبز را با استفاده از برگ های چای با یک فنجان آب گرم دم کنید. پس از خنک شدن چای، آن را روی مژه ها بمالید و بگذارید یک شب بماند. بقیه را در یخچال بگذارید و فقط تا 3 روز از معجون استفاده کنید نه بیشتر

روغن زیتون و دم کرده پوست لیمو

فواید: ویتامین C و A موجود در لیمو به عنوان محرک رشد مو عمل می کند. روغن زیتون باعث رشد و تغذیه مژه ها از ریشه می شود.

روش مصرف: پوست یک عدد لیمو را صبح در روغن زیتون خیس کنید. شب ها قبل از خواب مخلوط را روی مژه های خود بمالید

وازلین

مزایا: یکی از سادهترین روشها برای تقویت رشد مژه، استفاده از وازلین است. وازلین یک نرم کننده و آبرسان عالی است که به رشد سریع مژه های شما کمک می کند.

روش مصرف: روزانه وازلین خالص را روی مژه های و پلک های خود بمالید. این کار را هر روز قبل از رفتن به رختخواب انجام دهید تا مژههای پرپشتتری داشته باشید.

ویتامین E

فواید: احیا کننده مژه های ضعیف، افزایش گردش خون در فولیکول های مو و تحریک کننده رشد مژه .

روش مصرف: یک کپسول ویتامین E را گرفته، کپسول را سوراخ کرده و روغن را روی مژه های خود بمالید. شما می توانید این کار را در هر زمانی از روز انجام دهید. مژه ها چربی را جذب می کنند. همچنین می توانید این روغن را قبل از ریمل زدن بمالید تا از جمع شدن و شکستن مژه ها جلوگیری کنید. سعی کنید از ریمل های حاوی ویتامین E استفاده کنید تا مژه هایتان قوی و بلند بماند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد