6 روش ارزان قیمت برای پرپشت کردن موها

داشتن موهای بلند و پرپشت آرزوی بسیاری از افراد است. اگر شما نیز به دنبال داشتن موهای پرپشت هستید این مطلب را دنبال کنید تا با 6 روش ارزان قیمت پرپشت کردن موها آشنا شوید.

خبر را برای من بخوان

به گزارش سایت طلا، بسیاری از افراد برای پرپشت به نظر رسیدن موهایشان از شامپو های حجم دهنده استفاده می کنند. اما با این حال این شامپو ها تنها یک راه حل موقتی است. در ادامه ما قصد داریم روش هایی پایدار تر و کم هزینه را به شما معرفی کنیم تا به موهای خود حجم دهید.

1. پروتئین بیشتری در رژیم غذایی خود مصرف کنید. پروتئین در رشد و ضخامت مو تاثیر بسیاری دارد. همچنین ماده معدنی روی نیز برای حجیم تر شدن مو ها ضروری است که به طور معمول هنگامی که پروتئین بیشتری مصرف کنید روی بیشتری نیز به بدنتان می رسد.

2. شامپوی بهتری خریداری کنید. سولفات یکی از مواد موجود در شامپو است. این ماده باعث می شود تا روغن های طبیعی که موهای شما برای سالم ماندن نیاز دارند از بین برود و در نتیجه باعث نازک شدن موها می شود.

3. استفاده از حالت دهنده های مو را کنار بگذارید. سشوار، اتو مو و دیگر وسایلی که برای حالت دادن به مو ها استفاده می کنید می تواند باعث نازک تر شدن موهای شما شود.

4. به پوست سر خود توجه بیشتری نشان دهید. لایه بردار های مناسب برای پوست سر می تواند رشد موهای شما را افزایش داده و به شما کمک کند تا موهای پرپشت تری داشته باشید.

5. بیش از اندازه از شامپوی خشک استفاده نکنید. استفاده کم از این نوع شامپو ها می تواند کاملا بی خطر باشد اما اگر دائما از آنها استفاده کنید می تواند به موهای شما آسیب برساند و منجر به شکستگی، گرفتگی فولیکول ها و حتی ریزش مو شود.

6. ویتامین سی را فراموش نکنید. ویتامین C علاوه بر فواید بسیار برای سلامتی، می تواند موهای شما را تقویت کرده و به رشد آنها کمک کند. برای تامین ویتامین سی می توانید مرکبات، توت فرنگی و کلم بروکلی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.