اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

3 کاری که تحت عنوان والدین خوب اشتباه انجام می دهید!

پدر و مادر بودن چیزی است که از همان لحظه ای که کودک خود را در آغوش می گیرید یاد می گیرید و متأسفانه هیچ کتابی وجود ندارد که نحوه انجام آن را توضیح دهد.

بنابراین طبیعی است که اساساً هر کسی هر کاری که می تواند انجام دهد. در آن ماجراجویی یادگیری، ممکن است نگرش‌ها و کارهایی یاشد که ما به ‌عنوان والد انجام می‌دهیم و فکر می‌کنیم برای فرزندانمان مفید است، اما در واقعیت، آنها بسیار اشتباه هستند.

ما در بخش خبری طلا متوجه شدیم که والدین معمولاً چه کارهایی را انجام می ‌دهند که فکر می‌کنند به فرزندانشان کمک می‌ کنند، در حالی که در واقع برعکس این اتفاق می‌افتد.

1- انجام هر کاری برای آنها

بسیاری از والدین ممکن است نخواهند فرزندان خود را با "کارهای بزرگ بزرگسالان" بار بیاورند ، اما لازم است که از سنین پایین به آنها آموزش داده شود تا به آنها کمک شود مهارت هایی را توسعه دهند که به آنها امکان می دهد بعداً مستقل شوند. به عنوان مثال، انجام کارهای خانه به آنها احساس مسئولیت می دهد و اعتماد به نفس آنها را تقویت می کند، زیرا می توانند ببینند که سهم آنها برای خانواده ارزشمند است.

2- قرار دادن ازدواج خود بر روی آتش

وقتی نوزادی به خانه می رسد، زوج ها می توانند با ساعت ها خوابیدن در خانه و انجام کارهای سرگرم کننده خداحافظی کنند. اما مراقبت از کودکان در هر سنی بهانه ای نیست که اجازه دهید این رابطه بمیرد. یک روانشناس توصیه می کند که زمان خواب را در اولویت قرار دهید، زیرا با انجام این کار، هر دو روز بعد عملکرد بهتری خواهند داشت. همچنین خوب است زمانی که دیگری انجام کاری را فراموش می کند، از شک بهره مند شوید، زیرا کمبود خواب و خستگی ممکن است دلیل اصلی باشد.

3- مجبور کردن آنها به خوردن

البته همه والدین دوست دارند فرزندانشان تغذیه سالمی داشته باشند تا بتوانند سالم رشد کنند، اما سبزیجات و میوه جات از نظر کودکان جذاب ترین گزینه نیستند و اجبار آنها به خوردن آنها تنها باعث طرد شدن بیشتر آنها می شود. متخصصان توصیه کرده اند غذاهایی که کودکان دوست ندارند برایشان لذت بخش تر باشد. خوب است برای این موضوع مقداری به آن ها فضا دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد