اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

برای پیدا کردن اهدافتان یک کلید قدیمی را انتخاب کنید

کلید در زندگی روزمره ما وسیله بسیار مهمی است، به نظر شما اینطور نیست؟

در زیر با یک تست روانشناسی با عکس آشنا خواهید شد که می تواند محرک اصلی اهدافتان در شما را افشا کند.

کلیدها معمولا راه را برای ما باز می کنند و می توانند از ما در برابر دنیای بیرون محافظت کنند. تست شخصیت شناسی امروز مطلبی را درباره کلیدهای قدیمی ارائه می دهد که آن ها می توانند به ما در درک هدفمان کمک می کند.

کدام کلید نظر شما را بیشتر جلب کرده است؟

بین موراد پیشنهادی یک کلید را انتخاب کنید و دریابید چه توانایی هایی دارید.

تست شخصیت شناسی: شماره یک

به این کلید Shamrock نیز می گویند. نماد مقدس باستانی روی این کلید را وایکینگ ها و کیمیاگران در زمان های قدیم استفاده می کردند، این نماد با محافظ خدایان اسکاندیناوی ثور و مانانانا، خدای دریا مرتبط ایت و نماد سه گانه شما را به حفظ تعادل در این دنیا دعوت می کند. به همه کسانی که به شما نیاز دارند کمک کنید، انگیزه دهید و آن ها را حمایت کنید. دست کسانی که از شما کمک میخواهند را رد نکنید.

تست شخصیت شناسی: شماره دو

عشق دارویی کامل برای انواع بیماری هاست. این چیزی است که شما باید بفهمید یا به خاطر بسپارید. عشق درهای موفقیت را باز می کند البته که زخم عشق بار سنگینی است و باید با چشم باز وارد مسیر آن بشوید. صمیمانه کسانی را که برای شما عزیز هستند دوست داشته باشید و از آنها مراقبت کنید واز موفقیت هایشان شاد باشید.نیت خیر قطعا شادی و سعادت را برای شما و عزیزانتان به ارمغان خواهد آورد. شما موهبت داشتن بزرگترین و قویترین احساس روی زمین را دارید.

تست شخصیت شناسی: شماره سه

این کلید آفرودیت، الهه زیبایی، عشق و صلح است. پرواز کبوتر نماد صلح و آزادی است..شما می توانید زیبایی این جهان را نشان دهید و روحیه آزادی و هماهنگی را در افرادی که به آن نیاز دارند حفظ کنید. اگر فردی خلاق هستید، بیافرینید، اگر استعداد ترکیب درست کلمات و متقاعد سازی دیگران دارید، از آن استفاده کنید. به مردم کمک کنید خود را درک کنند، در صلح زندگی کنند، از درگیری اجتناب کنند، به یکدیگر وفادارتر باشند، به حق انتخاب آنها احترام بگذارند و در قبال آن مسئولیت پذیر باشند.

تست شخصیت شناسی: شماره چهار

این کلید دروید است. با یک گره سلتیک تزئین شده است که نمادی از رابطه بین روح انسان و روح طبیعت است. شما می توانید افراد، بیماری های روحی و جسمی آنها را توسط نیروهای طبیعت شفا دهید. روح شما با کائنات و طبیعت در تماس است و خوب است برای بهبود حال بقیه از آن استفاده کنید. ماموریت شما این است که به مردم کمک کنید تا به درستی زندگی کنند و برای سلامت روحی و جسمی خود ارزش قائل شوند.

تست شخصیت شناسی: شماره پنج

این یک کلید بلند پروازانه است، شغل شما تعیین کننده اهداف بلند پروازانهشما و رسیدن به آن هاست. شما یک رهبر هستید، شما در بسیاری از زمینه ها پیشگام هستید. فردی سخت کوش و مسئولیت پذیر هستید. همچنین می توانید به عنوان یک تیم کار کنید و رفاه را اول برای بقیه و بعد برای خودتان به ارمغان بیاورید

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد