اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین زمان در روز که باید یک لیوان آب بخورید

شاید با خودتان فکر کنید که خوردن یک لیوان آب در حالی که معده تان خالی است کار بسیار مناسبی نیست اما آیا این مطلب حقیقت دارد؟

به گزارش سایت طلا، شایده شنیده باشید که نباید با معده خالی آب بخورید اما درست ترین زمان برای نوشیدن آب نه قبل از غذا و نه بعد از غذا و نه زمان تشنگی است بلکه با معده خالی درست ترین زمان است.

تقریبا 70 درصد بدن ما از آب تشکیل شده است و فواید آن برای سلامتی غیرقابل انکار است. آب مهم ترین عنصر بدن ما است و برای عملکرد طبیعی و نرمال همه اعضای بدن ضروری است. آب بهترین نوشیدنی است که می تواند تشنگی شما را رفع کند و نوشیدن آن با معده خالی می تواند تقریبا تمام مشکلات بدن شما را درمان کند.

در ادامه 10مورد از مزایای نوشیدن آب با معده خالی را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. افزایش متابولیسم بدن

اگر رژیم لاغری دارید نوشیدن آب با مده خالی می تواند به رژیم شما کمک کند زیرا تا 25 درصد باعث افزایش میزان متابولیسم شما می شود. افزایش متابولیسم به هضم سریع غذا کمک می کند و امر در طولانی مدت باعث کاهش وزن می شود. توصیه می شود 4 لیتر آب در روز بنوشید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

متابولیسم

2. تقویت سیستم ایمنی بدن

آب رای حفظ تعادل مایعات در بدن ضروری است نوشیدن منظم آب با معده خالی می تواند به سیستم ایمنی بدن در مقابله با عفونت ها کمک کند.

3. پاکسازی روده ها

نوشیدن آب با معده خالی می تواند به تنظیم دستگاه گوارش کمک کند. و هنگامی که مقدار زیادی آب می نوشید به روده های شما برای دفع منطم و راحت کمک می کند و زباله ها بدن را نیز تخلیه می کند.

4. دفع سموم از بدن

نوشیدن آب با معده خالی به طراوت پوست شما کمک می کند زیرا همراه با خارج شدن آب از بدن سموم نیز از بن خارج می شوند و بدن خود را پاکسازی و سم زدایی می کند و از نفخ نیز جلوگیری می کند.

میگرن

5. جلوگیری از حملات میگرن

کمبود آب در بدن یکی از دلایل اصلی حملات میگرن و سردردهای مکرر است. نوشیدن آب به میزان کافی و مکرر با معده خالی مشکلات سردرد را برطرف کرده و به مشکلات دهان و دندان نیز رسیدگی می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد