اونس طلا2319.49
مظنه14,796,000
18 گرم3,415,600
ارزش سکه33,335,388
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع15,100,000

پنج ترفند روانشناسی که شما را در زندگی موفق می کند

برقراری ارتباط با دیگران همیشه می تواند چالش برانگیز باشد. چه در محیط کار و چه در خانواده و یا جامعه، شما می توانید از ترفند های روانشناسی استفاده کنید تا با موفقیت با دیگران ارتباط برقرار کنید.

به گزارش سایت طلا، ترفند های روانشناسی می توانند کمک کنند تا ما ارتباط های خود را گسترش داده و با خوبی با دیگران رابطه بر قرار کنیم. نتیجه این اتفاق نیز می تواند رشد شخصی و همچنین موفقیت در زندگی و کار باشد.

با دنبال کردن ادامه این مطلب شما پنج ترفند روانشناسی خواهید آموخت که از آنها می توانید در زندگی و محل کار خود استفاده کنید.

1. کنار افراد بنشینید نه رو به رویشان: جایی که پشت میز می نشینید می تواند چیزهای زیادی در مورد شما بگوید. اگر می خواهید با کسی روبرو شوید، قرار دادن خود در کنار این شخص می تواند شما را در موقعیت بهتری قرار دهد. از سوی دیگر، نشستن روبه‌روی کسی، به‌ویژه در اتاق‌ های کنفرانس یا پشت میزهای اداری، می‌تواند باعث شود که طرف مقابل احساس خطر کند.

محل نشستن

2. جوری بایستید که نشان دهنده اعتماد به نفس باشد: تحقیقات نشان می‌ دهد کسانی که ژست قدرتمندی به خود می گیرند نسبت به کسانی که این کار را نمی کنند، در مصاحبه‌ ها احساس اعتماد به نفس بیشتری دارند و عملکرد بهتری نشان می دهند.

3. لباس با رنگ مناسب بپوشید: رنگ لباس یا کت و شلوار شما نشان دهنده نوع شخصیت شما و شغلی است که برای خود می خواهید. سورمه ای نشانگر گرمی و اعتماد است که رنگ خوبی برای معلمان است. خاکستری حالتی باکلاس و قابل اعتماد ایجاد می کند و رنگ مشکی مجلل و درجه یک است که برای موقعیت های مرتبط با مد مناسب است.

رنگ لباس

4. ارتباط چشمی را حفظ کنید: نگاه کردن به چشمان شخص نشانه توجه در انجام گفتگو است. با این حال، حفظ عمدی آن برای هر دو طرف می تواند چالش برانگیز و ناراحت کننده باشد در نتیجه با مراقبت باید این کار را انجام دهید.

5. نام ها را به خاطر بسپارید: دانستن نام افراد اولین علامتی است که نشان می دهد کسی به آنچه می گویید توجه می کند و شما را به یاد می آورد. این باعث می شود به راحتی در بین افرادی که ملاقات می کنید دوست داشتنی و محبوب باشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد