اونس طلا2337.71
مظنه15,001,000
18 گرم3,462,900
ارزش سکه33,797,253
قدیم (بهار)38,400,000
جدید (امامی)41,250,000
نیم24,500,000
ربع14,750,000

تهدید هیئت مدیره توئیتر از سوی ایلان ماسک

ایلان ماسک در توئیتی که به تازگی منتشر کرده هیئت مدیره این شبکه اجتماعی را مورد انتقاد قرار داده است.

به گزارش سایت طلا، ایلان ماسک، یک روز پس از آن که هیئت مدیره شرکت توئیتر از طرح «قرص سمی» برای محافظت از خود در برابر پیشنهاد خرید این شرکت از سوی ایلان ماسک استفاده کرد، آن‌ها را هدف انتقاد خود قرار داد.

بر اساس گزارش رویترز، ماسک در واکنش به پست یکی از کاربران در انتقاد از هیئت مدیره در نوشت: در صورتی که پیشنهاد من (برای خرید توئیتر) به موفقیت برسد، حقوق هیئت مدیره صفر دلار خواهد بود، بنابراین حدود ۳ میلیون دلار در سال پس انداز می‌شود.»

ایلان ماسک در حال حاضر ۹.۱ درصد از سهام توییتر را در اختیار دارد و دومین سهامدار بزرگ این شرکت رسانه اجتماعی است. اوایل این هفته، مدیر اجرایی تسلا پیشنهاد خرید این شرکت را به مبلغ ۴۳ میلیارد دلار داده بود.

ایلان ماسک که خود را یک "مطلق گرا در آزادی بیان" می‌نامد، از سیاست‌های توئیتر انتقاد کرده است. او روز پنجشنبه از ۸۲ میلیون دنبال کننده خود در شبکه اجتماعی توئیتر نظر سنجی کرد با این موضوع که خصوصی کردن توییتر با قیمت ۵۴.۲۰ دلار باید به عهده سهامداران باشد، نه هیئت مدیره موافق هستند یا خیر.

ایلان ماسک از زمان خرید سهام توئیتر چندین ایده در مورد توئیتر از حذف تبلیغات گرفته تا دکمه ویرایش را مطرح کرده است. او همچنین از دنبال کنندگان خود در مورد تبدیل دفتر مرکزی این شرکت به پناهگاه بی خانمان سوال کرده بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد