اونس طلا2299.94
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

به نظر شما کدام فرد احمق تر هست ؟

این تست در مورد روان ما چیزهای زیادی می گوید بنابراین، به تصویر زیر نگاه کنید و فردی را که فکر می کنید احمق تر است انتخاب کنید.

آماده اید؟

به گزارش سایت طلا این تست در مورد شخصیت ما چیزهای زیادی می گوید بنابراین، به تصویر زیر نگاه کنید و فردی را که فکر می کنید احمق تر است انتخاب کنید

بدون تفکر یا تحلیل عمیق انتخاب خود را انجام دهید. هیچ پاسخ درست یا غلطی در این تست وجود ندارد، فقط نگاه کنید و تصمیم بگیرید.

مرحله تصمیم گیری به پایان رسیده است، وقت آن است که بفهمید انتخاب شما در مورد شخصیت شما چه می گوید. جواب شماره 1، 2، 3 یا 4 است...

شماره 1

اگر شخصیت شماره 1 را انتخاب کرده اید که فقط منتظر سقوط است، به این معنی است که شما فردی هستید که اغلب تسلیم می شوید. شما قادر به رویارویی با مشکلات نیستید و در حل مشکلات ناتوان هستید و همیشه بدترین انتخاب ها را میکنید. شما فردی قاطع هستید و سعی می کنید به هر قیمتی از اختلاف با مردم و درگیری جلوگیری کنید. شما ترجیح می دهید ساکت و در انزوا بمانید و از موقعیت هایی که ممکن است توجه شما را به سمت چیزهایی که دوست ندارید، متمرکز کند یا نیاز به اقدام و تغییر داشته باشد اجتناب کنید. با این حال، شما بسیار خونگرم، صادق و متواضع هستید.

شماره 2

اگر شخصیت شماره 2 را انتخاب کرده اید، مهربان و دلسوز هستید، اما تمایل به تصمیم گیری عجولانه دارید. شما زمان زیادی را صرف تجزیه و تحلیل، مشورت، یا تعیین جوانب مثبت و منفی نمی کنید، بنابراین شما اغلب اشتباهاتی مرتکب می شوید که اگر زمان می گذاشتید و حداقل به آنها فکر می کردید، می شد از آنها جلوگیری کرد این مسئله می تواند شما را از انتخاب های خود پشیمان کند. علاوه بر این، دیگران فکر میکنند شما لجباز هستید.

شماره 3

اگر شخصیت شماره 3 را انتخاب کرده اید، به این معنی است که شما فردی اصولی هستید که با استواری به اهداف خود پایبند هستید. شما به راحتی تسلیم نمی شوید، برای هدف خود به شدت مبارزه می کنید، اما عاقلانه و منصفانه. شما را به شکل یک فرد جدی در کار میشناسند. در ریاست، رهبری تیم یا انواع دیگری ازمدیریت عالی هستید. با توانایی نگاه کردن به یک مشکل از دیدگاه های مختلف، تجزیه و تحلیل آن به روش های مختلف و دیدن جزئیات، معمولا بهترین راه حل را انتخاب می کنید.

شماره 4

اگر شخصیت شماره 4 را انتخاب کرده اید، به این معنی است که شما یک انسان یاغی هستید. شما قوانین حاکم را به رسمیت نمی شناسید. با این حال، از اهداف خود دفاع میکنید ، همیشه راهی را انتخاب میکنید که با دیگران متفاوت است. خودتان تمایل دارید که منطقی فکر نکنید و بیشتر رویاپرداز هستید. و اگرچه ذاتاً انقلابی هستید، اما قربانی تصمیمات خودتان میشوید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد