اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

10 نکته در مورد زنان که مردان نمی توانند در برابر آنها مقاومت کنند

آرزوی دوست داشتن جنس مخالف امری طبیعی است و به همین دلیل است که دختران در تلاش برای یافتن پاسخ این سوال هستند که "مردها چه چیزی را دوست دارند؟"

ما در بخش خبری سایت طلا فکر کردیم که خود مردان چه پاسخی به این سوال می دهند؟

برخی از پاسخ های آنها ما را شگفت زده کرد. در ادامه برای خواندن این مقالات همراه ما باشید.

1-مهربانی

مردها همیشه متوجه کارهای محبت آمیز می شوند، به خصوص اگر این دختر را برای یک رابطه طولانی مدت در نظر بگیرند. حتی دانشمندان نیز برای این حقیقت مدرک دارند. بیهوده نیست که می گویند بازده خوبی دارد. همانطور که معلوم است، به عنوان افزایش توجه مردان برمی گردد.

2- توانایی یافتن راهی برای خروج از موقعیت های ناخوشایند

مردان مدام تکرار می‌کنند که هم در رفتار و هم از نظر ظاهری آنها را جذب طبیعت می‌کند. به نظر می رسد که واکنش شما به موقعیت های غیرمنتظره نیز مهم است. اگر دختری بتواند به جای اینکه بخواهد اشتباهش را توجیه کند یا عصبانی شود بپذیرد که اشتباه کرده است، این یک راه واقعی برای جلب تحسین یک مرد خوب است.

3-ناخن

بسیاری از دختران مطمئن هستند که هیچ کس به جز استاد مانیکور به ناخن های آنها علاقه ندارد. با این حال، به نظر می‌رسد که مردان از دست‌های آراسته قدردانی می‌کنند (اگرچه ممکن است متوجه رنگ دقیق لاک یا شکل ناخن‌های شما نشوند) زیرا به آنها کمک می‌ کند تا تشخیص دهند که دختر چقدر از خود مراقبت می‌ کند.

4-شرایط عاطفی

به گفته مردان، یکی از ناخوشایندترین تیپ های زن، دخترانی هستند که دیدگاه منفی نسبت به دنیا دارند. مردها متوجه همه چیزهایی می شوند که در زندگی شما را آزار می دهد و هر از گاهی روحیه شما را بدتر می کند: کار بد، نزاع با والدین، رنج رویاهای برآورده نشده. آنها شروع به پیوند تصویر شما با اضطراب می کنند در حالی که می خواهند منبع مثبتی داشته باشند. به همین دلیل است که آنها به راحتی مجذوب زنان شادی می شوند که می توانند از زندگی لذت ببرند. شما نمی توانید برای مدت طولانی تظاهر کنید زیرا مرد شما متوجه خواهد شد که شما چقدر در درون شما سرکوب شده اید حتی اگر تمام تلاش خود را بکنید تا شادترین فرد جهان به نظر برسید. به همین دلیل است که باید یاد بگیرید که شادی های ساده را در زندگی روزمره پیدا کنید. با این حال، اول از همه، این شما هستید که بیشتر به آن نیاز دارید.

5-وضعیت مالی

زنان خواهان برابری حقوق بودند و به آن رسیدند. به همین دلیل است که نه تنها زنان به وضعیت مالی مردان بلکه برعکس نیز نگاه می کنند. بله، این نکته بسیار ظریف است، اما مهم است. بنابراین، مطمئن شوید که مردان در مورد امور مالی شما نه از روی کنجکاوی، بلکه برای نتیجه گیری نیز سؤال می کنند. اگر شما بیشتر از او درآمد کسب می کنید، ممکن است به مدتی زمان نیاز داشته باشد تا بفهمد آیا می تواند با چنین موقعیتی روبرو شود یا خیر. اگر کمتر از او درآمد دارید، ممکن است به این زمان نیاز داشته باشد تا مشخص کند که آیا علایق شما صرفاً ماهیت مالی ندارند یا خیر.

6-عزت نفس

مردان دوست دارند از زنانی تعریف کنند که خودشان می ‌دانند ارزش این کلمات را دارند و از زنانی که عادت دارند زیبایی خود را نادیده بگیرند، بیزارند،. هیچ زن جذابی برای مردان کمتر از زنی نیست که همیشه زیبایی خود را زیر سوال می برد. اعتماد به زیبا بودن معمولاً هرگونه نقص خیالی یا واقعی در ظاهر را جبران می کند. با درک آن، می توان به راحتی به زن بسیار زیبایی تبدیل شد که مردها آرزوی بودن با آن را دارند.

7-استایل

برخی از مردان در پیروی از آخرین ترندهای مد چندان خوب نیستند، اما این بدان معنا نیست که به ظاهر یک دختر اهمیت نمی دهند. استایل شما می تواند عامل تعیین کننده ای برای معرفی خود به شما باشد زیرا هر مردی نظر خود را در مورد اینکه دختر رویایی او چگونه باید باشد دارد. برخی جرات نزدیک شدن به دختری با موهای روشن را ندارند در حالی که برخی دیگر برعکس با کلیشه ها دفع می شوند. به همین دلیل است که هرگز نباید خود را با سلیقه دیگران تطبیق داد - نمی توانید به یک اندازه مورد پسند همه باشید.

8-کفش

بله، مردان بسیار حواسشان به کسی است که به او علاقه دارد، از ناخن گرفته تا کفش. نه، آنها سعی نمی کنند طراح کفش شما را شناسایی کنند یا قوانین ترکیب رنگ بین کفش و کیف را به خاطر بسپارند. آنها به احساس راحتی در کفش توجه می کنند. وقتی دختری کفش هایی با پاشنه بلند می پوشد، فقط باعث عصبانیت و آرزوی پایان هر چه زودتر آن قرار می شود.

9-تعداد دوستان

برای مردان، مهم است که دوست دختر آنها زندگی خود را با دوستان واقعی داشته باشد که با آنها از پستی و بلندی های روزگار گذشته باشد.آنها ازغیبت زیاد با دوست صمیمی و داشتن تعداد زیادی آشنا که هر از چند گاهی تغییر می کنند، نگران می شوند.

10-لباس های پشت باز

اگرچه این یک کیفیت شخصیتی نیست، اما هنوز هم قابل ذکر است. تاپ و لباس‌های بدون پشت راهی عالی و آسان برای نشان دادن پوست خوب و در عین حال شیک نگه داشتن تیپ شما هستند. آنها استایل شما را فوق العاده می کنند این یک روش بسیار جذاب و زنانه برای نشان دادن بخشی از بدن شما بدون باز کردن بیش از حد است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد