اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

6 چیزی که بهتر است یکبار گران بخرید تا اینکه بارها برایشان پول پرداخت کنید

هزینه کردن پول زیاد هنگام خرید کار چندان رضایت بخشی نیست اما گاهی لازم است یک کالا را کمی گران تر بخرید تا در آینده مجبور نشوید بارها آن را تعمیر کرده و یا مداوم به دنبال جایگزین کردن آن باشید.

به گزارش سایت طلا، خرید کالا های بادوام با هزینه ی بالاتر را می توان نوعی صرفه جویی در نظر گرفت چراکه بعدا مانع از ایجاد مخارج بیشتر می شود. در ادامه هشت کالایی که بهتر است گران تر بخرید را به شما خواهیم گفت.

1. ضد عفونی کننده دست: ضدعفونی کننده ها به 2 نوع تقسیم می شوند: مبتنی بر الکل و بدون الکل. ضدعفونی‌ کننده‌ های دست بدون الکل ممکن است بوی خوبی داشته باشند و دست‌ های شما را خشک نکنند، اما خرید آن‌ها باعث هدر دادن پول خواهد شد زیرا آن‌قدرها موثر نیستند.

2. دئودرانت: دئودرانت های طبیعی که در ترکیب خود فقط مواد طبیعی دارند امروزه بسیار محبوب هستند. قیمت آنها معمولا کمی بالاتر از قیمت دیگر انواع آن است، اما اغلب آنها حاوی مواد مضر نیستند. به عنوان مثال، تریکلوزان در بسیاری از دئودورانت های ارزان قیمت وجود دارد و این ماده می تواند باعث واکنش آلرژیک شود.

دئودرانت

3. مسواک: به طور متوسط، یک مسواک برقی 10 یا حتی 20 برابر گرانتر از مسواک معمولی است. با این حال، این محصول هنوز ارزش هزینه کردن را دارد. مسواک برقی پلاک دندان را بسیار موثرتر از بین می برد و به طور قابل توجهی بیماری لثه را کاهش می دهد.

4. چاقو: چاقو های ارزان قیمت در بیشتر موارد، برای مدت زمان کوتاه تری تیز می مانند و به خوبی در دست قرار نمی گیرند. این در مورد چاقوهای درجه یک که هزینه بسیار بالاتری دارند صدق نمی کند. به لطف فولاد باکیفیت، این چاقو ها برای سال‌ ها تیز می‌ماند و همچنین ساختار مناسب دسته آن، دست را خسته نمی‌ کند.

چاقو

5. اتو: اتو های ارزان قیمت معمولا سبک هستند که استفاده از آنها را آسان می کند. اما همین ویژگی عیب اصلی آنهاست زیرا به دلیل فشار ضعیف همیشه نمی توانند چین و چروک روی پارچه را صاف کنند و در واقع بی فایده هستند. همچنین، اتو های ارزان قیمت اغلب دارای کفی نامرغوب هستند که باعث می شود اتو مدت کوتاهی پس از استفاده از آن شکسته شود.

6. ظروف نگهداری غذا: تحقیقات اشاره می کند که ظروف پلاستیکی می تواند آسیب های زیادی را برای بدن ایجاد کند. همچنین نباید ظروف پلاستیکی را برای مدتی بیش از یک سال استفاده کرد که در نتیجه خرید ظروف شیشه ای، استیل و یا سرامیکی را منطقی تر می سازد.

ظروف پلاستیکی

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد