اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چگونه افراد را به خودمان جذب کنیم

اگر می خواهید درخاطر افراد بمانید، باید بدانید که چگونه مردم را به خودتان جذب کنید.

چگونه از نظر کلامی جذاب باشیم:

اگر می خواهید درخاطر افراد بمانید، باید بدانید که چگونه مردم را به خودتان جذب کنید.

احساس مهم بودن

تنها چیزی که هرکسی می خواهد این است که احساس کند عزیز و ارزشمند است. و این به ما کمک می کند بدانیم چه چیزی برای مردم جذاب است. ما وقتی به معنای واقعی به دیگران اهمیت میدهیم آنها را جذب می کنیم.

اگر بتوانید به نظرات دیگران اهمیت بدهید به نوعی که احساس ارزشمند بودن بکنند، برای آنها جذاب خواهید بود.

دفعه بعد که در کتار یک دوست هستید، تمام مکالمات را با یک هدف انجام دهید: با شنیدن حرف ها و درک احساساتشان کاری کنید که هرزمان که با شما صحبت می کند احساس ارزشمند بودن بکند.

جذاب بودن غیرکلامی

پای خود را به سمت فردی که صحبت می کند قرار دهید. می دانم که این احمقانه به نظر می رسد، اما مغز ما مسیر پای مردم را تشخیص می دهد و از آن برای سنجش علاقه استفاده می کند. همانطور که به صحبت‌های کسی گوش می‌دهید، می‌توانید با نگه داشتن پا و نزدیک کردن بالاتنه‌تان به سمت او در حین صحبت کردن، به او احساس ارزشمندی بدهید. مثل این است که غیرکلامی به آنها بگویید: «من کنار تو هستم و به حرف هایت گوش میدهم ! ادامه بده!» و این بهترین حرفی است که می توانید بصورت غیر کلامی به کسی بگویید.

از تکان دادن سر سه گانه استفاده کنید. مطالعات نشان داده است که اگر افراد پس از اتمام صحبت، سه تکان آرام پشت سر هم انجام دهند، تاثیر صحبت هایشان 3 تا 4 برابر بیشتر خواهند شد. بنابراین، هنگامی که فردی صحبت های خود را تمام کرد، به چشمان او نگاه کنید و سه بار سرتان را تکان دهید که انگار می‌خواهید بگویید «ادامه بده». گفتگوی آنها اغلب ادامه می یابد و در نهایت به گفتگوی عمیق تری می پردازید. (و اگر آنها این کار را نکردند، مشکل بزرگی نیست، فقط نوشیدنی خود را بنوشید و سوال بعدی خود را بپرسید).

اگر حتی یکی از این تکنیک‌ها را امتحان کنید، از اینکه مکالمات شما چقدر جذاب تر خواهد شد شگفت زده خواهید شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد