اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بدون هزینه و در کمترین زمان در خانه بوتاکس کنید

بوتاکس امروزه به کمک بسیاری از خانم ها برای ازبین بردن چین و چروک های صورت شان آمده است اما بیاید این کار را با کمترین هزینه در خانه انجام دهید و زیبایی را به خودتان هدیه دهید.

به گزارش سایت طلا، بوتاکس اما همانقدر که می تواند زیبایی را به شما هدیه دهد و مانع از بروز چین و چروک های ناخوشایند شود می تواند برای شما هزینه بسیار و همراه با درد و مراقبت های بسیار باشد و گاها نیز نتیجه دلخواه را ندهد.

در نتیجه بهتر است بیشتر با طبیعت دوست شوید و با استفاده از مواد طبیعی و در خانه صورت خود را بوتاکس کنید.

روغن نارگیل استفاده کنید

روغن نارگیل یک نرم کننده طبیعی است . مالیدن روغـن نارگیل روی پوست باعـث پـرکـردن فواصـل مـوجـود دراپیدرم ورفـع چیـن و چـروک صـورت و نـرم شدن پوستتان را در پی دارد . بـرای درمان خشکی پوست مؤثـر است.

پوست

حالت خوابیدن تان را تغییر دهید

زمانی که صورت تان را روی بـالـش قـرار می دهیـد ، بـه پوستتان فشار وارد می شود . با خوابیـدن بـه پشت ، از بـروز چـیـن و چـروک جلوگیری کنیـد یـا سرعت ایجاد آن ها را کاهش دهید .

از اشعه فرابنفش دوری کنید

اشعه فرابنفش خورشید ، علـت اصـلـی بـروز چـیـن و چروک صـورت ، گردن ، بـازو و دست های شما است . اگرچـه نـمـی تـوان بـه طـور كـلـی از قرار گرفتن در معـرض اشعه فرابنفش خورشید اجتناب کرد اما می توانید میـزان مواجهـه پوسـت خـود بـا نـور خورشید را کاهش دهید.

بوتاکس

ماساژ دادن صورت خود را امتحان کنید

طبق گزارشات healthline ماساژ دادن صورت ، گردش خون پوست را افزایش می دهـد و پوست شما را درخشان ، سالم و براق می کند . می توانید با انگشتان خود ، صورت تان را ماساژ دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد