اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

20 فکت دیوانه کننده که ذهن را می تواند تسخیر کند

دنیای اطراف ما شگفت انگیز و غیرقابل پیش بینی است. ذهن های بزرگ هرگز از تلاش برای حل همه معماهای شگفت انگیز و اثبات نظریه های دیوانه کننده ای که واقعاً می خواهید به آنها اعتقاد داشته باشید دست بر نمی دارند.

ما در بخش خبری سایت طلا 20 واقعیت را گردآوری کرده ایم که ممکن است غیر واقعی به نظر برسند اما در واقع کاملاً واقعی هستند!

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

1-قهوه طعم را به شدت تغییر می دهد. به همین دلیل است که ما دوست داریم با این نوشیدنی چیزی شیرین بخوریم.

2-طرد شدن و درد فیزیکی برای مغز شما یکسان است. گیرنده‌های حسی مو-اپیوئیدی زمانی که شما طرد می‌شوید فعال می‌شوند، و همان گیرنده‌ها زمانی که احساس درد می‌کنید کار می‌کنند.

3-یک هواپیما می تواند بیش از 100 مایل با سوراخی در پیل سوختی و هر دو توربین خاموش پرواز کند. چنین موردی در واقع یک بار اتفاق افتاده است.

4-میمون ها روی اشیای بی جان چهره می بینند. آنها توهمات نوری را می بینند زیرا همیشه از جان خود می ترسند. آنها همچنین به احتمال زیاد دشمنان خود را در همه چیز اطراف خود تصور می کنند.

5-یک تشک پس از 10 سال استفاده وزن خود را دو برابر می کند و گرد و غبار و کنه های گرد و غبار را جمع می کند. در طول این مدت، جانوران موذی قسمت‌های ریز پوست ما را می‌خورند که در چین‌های تشک فرو می‌روند.

6-مغز شما به کارهای کلامی و غیرکلامی به روش های مختلف واکنش نشان می دهد. به نظر می رسد که ما زبان اشاره را در سطح ناخودآگاه بهتر درک می کنیم.

7-در طول شب، دیسک های بین مهره ای شما شل و منبسط می شوند. به همین دلیل است که قد شما در صبح ۱ درصد بیشتر از عصر است.

8-شکل های حیات روی پوست انسان از تعداد انسان های روی سیاره ما بیشتر است. ما هر روز بدن خود را با 90 تریلیون باکتری به اشتراک می گذاریم.

9-سمورها هنگام خواب، غذا خوردن یا به سادگی در آب می روند پنجه های خود را نگه می دارند تا حسرت یکدیگر را نخورند.

10-الویس پریسلی به طور طبیعی بلوند بود. پادشاه راک اند رول مطمئن بود که موهای تیره برای برجسته کردن رنگ چشم او بهتر است.

11-اگر موضوع را به زبان خارجی در نظر بگیریم، بهتر می توانیم تصمیم بگیریم. زبان ها به انتزاع ذهن از احساسات و تجزیه و تحلیل یک موقعیت کمک می کنند.

12-15 درصد از هوایی که در مترو تنفس می کنیم، تنها حاوی سلول های مرده پوست انسان است.

13-احتمال مرگ در راه خرید بلیط لاتاری بیشتر از احتمال برنده شدن واقعی در لاتاری است.

14-ساختار موی یک نوزاد تازه متولد شده در سال اول زندگی کاملاً تغییر می کند. اگر بچه بلوند شما ناگهان سبزه شد تعجب نکنید.

15-خرس های قطبی سعی می کنند در برف نامرئی باشند و بینی سیاه خود را با پنجه های خود می پوشانند.

16-بدبینی به صورت ژنتیکی به ارث می رسد. افرادی که منفی فکر می کنند اغلب دارای ژن ADRA2b جهش یافته هستند.

17-تعداد افرادی که چاق هستند از گرسنگی در دنیا بیشتر است. 30 درصد از جمعیت زمین چاق هستند و 5 درصد از این افراد بر اثر این بیماری جان خود را از دست می دهند.

18-لبخند ما 3 نوع کاربردی دارد. همه ما جذابیت، برتری و لبخند ستایش داریم. علاوه بر این، عضله زیگوماتیک بزرگتر هر بار رفتار متفاوتی دارد.

19-در سحرگاه عکاسی، مردم با لباس های تعطیلات خود با آسیب یا بیماری جدی صورت عکس می گرفتند. همچنین گرفتن عکس از افراد مرده و قرار دادن آنها به گونه ای که گویی هنوز زنده هستند بسیار محبوب (و حتی مد روز) بود.

20-یک واقعیت خنده دار دیگر: اولین "متخصصان فتوشاپ" از آبرنگ های ساده برای ایجاد جلوه های مختلف بر روی عکس های چاپ شده استفاده کردند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد