اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پافشاری تیم مذاکره کننده بر حفظ منافع ملت ایران غرب را دچار بن‌بست کرد

عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه خطوط قرمز در مذاکرات توسط تیم مذاکره کننده رعایت شده است، گفت: اصرار و پافشاری تیم مذاکره کننده بر حفظ منافع ملت ایران، دفاع از حقوق مردم، آمریکا و غرب را در مذاکرات دچار بن‌بست کرده است.

به گزارش سایت طلا،حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حمایت از عملکرد تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران گفت: گزارش ها حاکی از این است که خطوط قرمز در مذاکرات از سوی تیم مذاکره کننده تاکنون رعایت شده است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی افزود: اصرار و پافشاری تیم مذاکره کننده بر منافع ملت ایران و دفاع از حقوق مردم، آمریکا و غرب را در مذاکرات دچار بن‌بست کرد و آنها نه تنها دست از زیاده‌خواهی‌های خود برداشتند بلکه دچار بن بست نیز شده‌اند.

سلیمی اظهار داشت: آمریکا و غرب در عرصه سیاست به گونه‌ای هستند که اگر کوچکترین انفعالی از تیم مذاکره کننده هسته‌ای ببینند، فشارهای خود را افزایش می‌دهند و بر خواسته‌های خود می‌افزایند.

وی خاطرنشان کرد: پافشاری تیم مذاکره کننده ایران بر منافع ملت ایران، زیاده‌خواهی‌های غرب در مذاکرات هسته‌ای را متوقف کرد، متاسفانه رفتار انفعالی تیم مذاکره کننده هسته‌ای دولت قبل غربی‌ها را بر آن داشته تا پا را فراتر نهاده و بر زیاده‌خواهی‌های خود بیفزایند.

نماینده مردم دلیجان در مجلس تصریح کرد: آمریکایی‌ها نخست به تعهداتشان در برجام عمل نکردند و بعد هم از توافق خارج شدند اما با وجود خروج‌شان از برجام همواره به دخالت در امور مربوط به این توافقنامه می‌پرداختند که همین رفتارها امروز آنها را به بن‌بست کشانده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد