اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کارهای عجیبی که اگر در این کشورها انجام دهید ماشین شما را جریمه می کنند

تمام کشورها در سرار جهان دارای قوانین رانندگی مخصوص به خود هستند اما برخی از کشورها قوانین عجیبی دارند که اگر از آن تخطی کنید جریمه می شوید.

به گزارش سایت طلا، در همه نقاط دنیا پیروی کردن از قوانین راهنمایی و رانندگی یک امر اجباری و ضروری است که می تواند از جان شما و دیگران محافظت کند اما این قوانین عجیب ترین قوانین رانندگی هستند.

احترام به قوانین رانندگی و رعایت آن ها یک امر ضروری است که می تواند شما را از تمامی آسیب های احتمالی دور نگه دارد و جان شما را حفظ کند اما در این مطلب برخی از قوانین رانندگی را به شما معرفی خواهیم کرد که هیچ کاربردی ندارند.

گوریل ممنوع: طبق قوانین ترافیکی ماساچوست نشاندن گوریل بر روی صندلی عقب ماشین هنگام رانندگی ممنوع است.

گوریل

تف ممنوع: طبق قانون در جوجیا هیچ مسافر و یا راننده ای حق ندارد آب دهان خود را از ماشین یا اتوبوس در حال حرکت به بیرون پرتاب کند مگر آن که راننده کامیون باشد.

چشم بسته ممنوع: در آلاباما رانندگی با چشمان بسته را یک چالش می دانند به همین دلیل دولت این منطقه قانونی وضع کرده است که رانندگی با چشمان بسته ممنوع است.

بچه ممنوع: قانون گذاران می گویند ممکن است کودکان در هنگام بازی به زیر ماشین ها قایم شوند و جانآن ها در خطر باشد در نتیجه همه رانندگان باید پیش از روشن کردن خودرو زیر ماشین را چک کنند.

ماشین

ماشین کثیف ممنوع: در کرملین رانندگی با خودرو کثیف ممنوع است و شکستن این قانون منجر به 4000 دلار جریمه می شود در دبی نیز مشابه این قانون وجود دارد.

آب پاشیدن ممنوع: طبق قانون چین پاشیدن آب روی عابران پیاده منجر به جریمه 260 هزار تومانی می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد