اونس طلا2340.97
مظنه14,466,000
18 گرم3,339,400
ارزش سکه32,591,898
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,500,000
ربع14,900,000

عکس هایی که باعث می شود بخواهید به ترکیه سفر کنید

ترکیه یکی از مقاصد مهم گردشگری برای تمام مردم جهان به شمار می رود. اگر تا به امروز به این کشور زیبا سفر نکرده اید با دیدن این عکس ها به ترکیه خواهید رفت.

به گزارش سایت طلا، ترکیه کشوری زیبا با طبیعت خیره کننده، بازار های شلوغ و پر جنب و جوش، آثار تاریخی مهم و ارزشمند و غذاهای بسیار خوشمزه ای است که می تواند هر فردی با هر سلیقه ای را به خود جلب کند.

یکی از اولین چیز هایی که هنگام سفر به ترکیه خواهید دید بازار های پرجنب و جوش و قدیمی آن است. بازار های ترکیه و به خصوص بازار های قدیمی آن را نمی توان تنها مکان هایی برای خرید دانست بلکه حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید دیدن آنها برای شما لذت بخش خواهد بود.

غذا های خوشمزه یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این کشور است. با توجه به موقعیت کشور ترکیه، غذا های آن ترکیب جذابی از شرق و غرب است.

همچنین آب و هوای مساعد آن نیز باعث شده است تا طیف گسترده ای از انواع میوه ها و دیگر محصولات در این کشور وجود داشته باشد که به کیفیت و جذابیت غذا های ترکیه می افزاید.

اگر به استانبول سفر می کنید شما می توانید در شهر بگردید و از آثار تاریخی متنوع و قابل توجه این شهر دیدن کنید. آثار تاریخی مانند مساجد و موزه هایی که در این شهر قرار دارد قطعا شما را متحیر خواهند ساخت.

فراموش نکنید که قبل از بازگشت به خانه حتما طبیعت زیبای ترکیه را نیز تماشا کنید. ساحل های زیبا به همراه پارک های متنوع و طبیعت سبز این کشور می تواند برای هر علاقه مندی تجربه زیبا و متفاوتی را رقم بزند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد