اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

چگونه در زندگی شاد باشیم و شاد بمانیم

خوشبختی از شاد بودن به دست می آید و افراد شاد می دانند که چگونه شاد بمانند.

همه می خواهند شاد باشند، اما برای بسیاری از مردم، گفتن آن آسان تر از انجام دادن آن است. خوشبختی از شاد بودن به دست می آید و افراد شاد می دانند که چگونه شاد بمانند.

از لحظه لذت ببرید

گاهی آنقدر درگیر کارهای روزمره خود می شویم که قدر لحظات را نمی دانیم. افراد شاد می دانند که چقدر مهم است که در لحظه زندگی کنند و لذت ببرند.

ورزش کنید

وقتی ورزش می کنیم، بدن ما مواد شیمیایی به نام اندورفین ترشح می کند. . این اندورفین‌ها با گیرنده‌های مغز ارتباط برقرار می‌کنند و احساس مثبتی را در بدن به وجود می‌آورند. مقدار طبیعی این هورمون تأثیر عمیقی بر سلامت روان میگذارد، استرس را از بین می برد و حافظه را بهبود می بخشد.

چگونه در زندگی شاد باشیم و شاد بمانیم

"دوست" خود را با دقت انتخاب کنید

هیچ چیز بدتر از بودن در کنار یک فرد منفی گرا نیست. منفی گرایی آنها مسری است و به زودی خلق و خوی و دیدگاه ما را به هم می ریزد اما افراد مثبت اندیش تاثیر زیادی در شادی ما دارند. آنها نه تنها به تقویت اعتماد به نفس ما کمک می کنند، بلکه بودن در کنار آنها بسیار سرگرم کننده است.

مثبت بمانید

هیچ کس از سختی مصون نیست، اما این بستگی به نحوه واکنش ما دارد. افراد شاد به موقعیت های سخت متفاوت نگاه می کنند. آنها به جای شکایت از این که اوضاع می توانسته بهتر باشد، به خاطر همه چیزهایی که دارنند شکرگزار هستند. دنیا را بدبینانه نگاه نمیکنند. آنها بهترین راه حل موجود را پیدا می کنند و با مشکل مقابله می کنند.

خواب

وقتی می خوابیم، مغزمان شارژ می شود . بدون استراحت کافی، انرژی، توجه و حافظه ما کاهش می یابد و هورمون های استرس ترشح میشوند. بنابراین، افراد شاد خواب را در اولویت قرار می دهند.

کمک به دیگران

خدمت به دیگران نه تنها افرادی را که به آنها کمک می کنیم خوشحال می کند، بلکه ما را نیز خوشحال می کند. کمک به دیگران دیدگاه متفاوتی از زندگی را به ما هدیه می دهد و به ما کمک می کند قدر چیزهایی را که داریم بدانیم، نه چیزهایی که نداریم.

تلاش کنید

هیچ کس همیشه خوشحال نیست، اما افراد شاد بیشتر از بقیه روی شاد ماندن خود کار می کنند. آن‌ها می‌دانند که چقدر آسان است که در یک فکر و مشکل غوطه‌ور شوند اما همیشه ذهنیت و احساسات خود را کنترل میکنند. افراد شاد مدام حالات خود را بررسی می کنند تا همیشه شاد باشند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد