اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ماه تولد شما در مورد شما چه می گوید ؟

ماه های تولد می تواند بر انتخاب شغل، دوستان و همچنین ویژگی های کلی افراد تأثیر بگذارد. همچنین می‌تواند تعیین کند که بیشتر به چه نوع بیماری‌هایی مبتلا می‌شوید.

ماه تولد شما تا حد زیادی بر شخصیت شما تأثیر می گذارد. به گفته اخترشناسان، ماه های تولد می تواند بر انتخاب شغل، دوستان و همچنین ویژگی های کلی افراد تأثیر بگذارد. همچنین می‌تواند تعیین کند که بیشتر به چه نوع بیماری‌هایی مبتلا می‌شوید. واضح است که ستاره ها در لحظه تولد شما می تواند چیزهای زیادی را در مورد شما آشکار کنند.

فروردین

متولدین ماه فروردین عاشق این هستند که همه نظرها را به خود جلب کنند. آنها کاملاً به رفتار خود مسلط هستند و دوست ندارند که کسی به آنها دستوربدهند یا رییس داشته باشند. آنها بسیاررک هستند، و اهمیتی به نظردیگران در مورد خودشان نمیدهند. کاریزمای مغناطیسی بالایی دارنند و دوستان و دشمنان زیادی رابه خود جذب می کنند. به کارهای هیجانی بسیارعلاقه دارند و همیشه اقدام میکنند بعد فکر می کنند.

اردیبهشت

اکثر نوازندگان، بازیگران و مجریان با استعداد در ماه اردیبهشت متولد می شوند. آنها از نظر اجتماعی فعال هستند و می توانند هر جا که بروند دوست پیدا کنند. آنها به میزان مساوی به سرگرمی و هوش نیاز دارند. با این حال، آنها بی ثبات هستند و خیلی راحت از همه چیز خسته می شوند. آنها همچنین نظرات و خواسته های خود را اغلب تغییر می دهند و بسیار دمدمی مزاج هستند.

خرداد

این افراد فوق العاده حساس و دوست داشتنی هستند. آنها خیلی صریح نیستند و این چیزی است که در آنها قابل تحسین است. آنها از آینده نگری خود برای ایجاد فرصت های خلاقانه برای خود استفاده می کنند. آنها احساسات قلبی خود را مخفی نمیکنند، و به احساسات دیگران بیشتر از بسیاری از مردم آگاه هستند. آنها بسیار رمانتیک هستند اما حسادت هم می کنند.

تیر

افرادی که در ماه ژوئیه به دنیا می آیند بیشتر ویژگی های خود را با نوزادان ژوئن به اشتراک می گذارند، اما آنها چهره شادتری دارند. آنها طبیعتاً ماجراجو، مهربان و دلسوز هستند. آنها معمولاً تنها و طعنه آمیز و همچنین کمی عجیب و غریب هستند. متولدین تیرماه مستعد حملات افسردگی هستند. آنها افراد دوست داشتنی هستند اما نمی توان همیشه به آنها نزدیک شد. آنها بسیار خوش خلق هستند و به راحتی آسیب می بینند.

مرداد

متولدین مرداد دوست دارنند به اجتماع خدمت کنند. آنها بسیارخوش قلب هستند که ارزش های خانوادگی را بالاتر از هر چیز دیگری نگه می دارند. آنها افرادی الهام بخش هستند رفتار آنها انسان دوستانه است و بسیارمعنوی هستند. آنها هیچ مشکل مالی ندارند زیرا طبیعت سخت کوش آنها باعث میشود درآمد زیادی بدست بیاورند.

شهریور

باهوش، روحانی و دمدمی مزاح این کلمات متولد شهریور را تعریف می کنند. آنها همیشه افکار و اعمال سازماندهی شده دارند و عموماً در زمینه های تخصصی خود نابغه هستند. آنها نمی توانند با انتقادات اطرافیان کنار بیایند زیرا دچار خودآزاری میشوند و نمیتوانند با آن مقابله کنند. آنها خیلی عمیق به موقعیت ها و مشکلات نگاه می کنند، که یک مشکل اساسی است.

مهر

متولدین ماه مهر همیشه خوش شانس هستند. آنها همیشه به اهداف خود می رسند. بحث کردن با آنها بسیار دشوار است، زیرا آنها یک بحث را تا هرزمان بخواهند ادامه می دهند. اگر عصبانی شوند، می توانند بسیار کینه توز شوند. آنها عاشق هنر و ادبیات هستند و خیلی حسادت می کنند. آنها بسیار قابل اعتماد و صادق هستند و هیچوقت تظاهر نمی کنند.

آبان

ستاره آنها همدلی، مثبت اندیشی و روشن بینی را در زندگی آنها به ارمغان می آورد. آنها تیزبین و غیرقابل درک هستند. سخاوت یکی از ویژگی های قوی آنهاست. آنها با انگیزه، شجاع هستند، اما دوست ندارند مورد انتقاد قرار گیرند. آنها کنترلی بر احساسات خود ندارند اما در مدیریت خشم مهارتی عالی دارند.

آذر

آذر ماهی ها شانس زیادی در یافتن شریک زندگی خود و بهترین شغل را دارند. آنها به دوستان خود بسیار اهمیت میدهند اما از مسئولیت ها فرار می کنند. آنها ریسک پذیر هستند و گاهی اوقات خود را در معرض خطر قرار می دهند. آنها از قوانین فراری هستند و هیچگاه زیربار حرف زور نمیروند.

دی

متولدین این ماه سال کاملاً سرسخت هستند و عقاید خود را به دیگران تحمیل نمی کنند. آنها قوانین و رفتاری سختگیرانه ای در محل کار خود دارند و اجازه نمی دهند چیزی مانع جاه طلبی های آنها شود. آنها رهبران واقعی هستند، اما با نظرات دیگران چندان سازگارو موافق نیستند. آنها معلمان بسیار خوبی هم هستند ولی رفتاری به شدت قاطعانه دارند.

بهمن

متولدین این ماه سرشار از خلاقیت هستند. آنها بحث های روشنفکرانه را دوست دارند، اما از افراد سطحی متنفرند. آنها از نظر روحی آزادند و در نگرش خود نسبت به زندگی کاملاً غیرقانونی عمل میکنند. آنها عاشق سفر و ماجراجویی هستند و احساس می کنند که طبیعت خانه آنهاست. آنها دوستان بسیار وفادار و شرکای دلسوزی نیز هستند.

اسفند

این افراد با داشتن همان میزان خلاقیت و تخیل، محتاط و درون گرا هستند. آنها دوست دارند قوانین خود را حفظ کنند و در ذهن خود مسایل را حل می کنند. آنها احساسات خود را با هنرشان بیان می کنند و عموما ترجیح می دهند تنها بمانند. آنها از بیرون مهربان، ملایم و دلسوز هستند، اما علاقه خاصی به آشکار کردن احساسات خود ندارند. آنها هر جا که می روند به دنبال آرامش و هستند و مکان های پر سر و صدا آنها را آشفته می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد