اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 دوره که پس از جدایی از همسرتان سپری می کنید

اگر به تازگی از همسر خود جدا شده اید بهتر است بیشتر به خودتان توجه کنید و در گذراندن این مراحل به خودتان کمک کنید.

به گزارش سایت طلا، تصمیم گرفتن درباره تمام کردن یک ازدواج می تواند کار بسیار دشواری باشد و پس از این اتفاق نیز دوران سختی شروع می شود که شما باید پیش از سرگیری دوباره زندگی تان آنها را بگذرانید.

1. شما در اولین دوره بعد از جدایی که قرار می گیرید باید این نکته را بدانید که ممکن است برای چند روز یا حتی هفته و ماه شرایط خوبی نداشته باشید گریه کنید، دوست نداشته باشید با کسی حرف بزنید، دوست ندارید در اجتماع باشید، کاملا ناراحتی هستید و مدام به عشقی که از دست داده اید فکر می کنید.

اندوه

۲. بعد از این دوره که در ناراحتی به سر بردید، وارد دوره ای می شوید که در نهایت کمی آرامش پیدا می کنید و کم تر غمگین و ناراحت هستید زیرا سر خودمان را با کار گرم می کنید، دیگر ارتباطات های خود را از سر می گیرید، بیرون می روید و بعد از چند وقت کمی احساس شادی و سرزنده بودن می کنید.

۳. در مرحله سوم دوست دارید پای تان را از محیط امنی که برای خودت ساخته اید بیرون بگذارید و فکر می کنید بتوانید دوباره عشق جدیدی را وارد زندگی خود کنید. درها را برای رابطه ی جدید باز می گذارید و باور دارید که دیگر کاملا از فکر رابطه قبلی خود بیرون آمده اید.

جدایی

۴. در مرحله چهارم ، در حالیکه حالتان خوب شده است، برحسب اتفاق در کافه یا رستوران یا در یک دورهمی یا فضای مجازی به شریک سابقتان برخورد می کنید و تمام خاطرات برای تان زنده می شوید. دوباره شروع به گریه می کنید و احساس تنهایی می کنید و ممکن است دوباره به مرحله اول برگردید.

5. در اینجا بهتر است بدانید که خیلی از افراد دیگر از مرحله سوم عبور نکنند و دیگر شرایط سختی را تجربه نکنند. زیرا زمانی که شروع به دوست داشتن دوباره خودتان می کنید و دردهای گذشته را فراموش می کنید، تمرکز تان را از آدمی که پیش از این در زندگی شما بوده است برمی دارید و بر روی کاری که باید انجام بدهید متمرکز می شوید. سعی می کنید رشد کنید، خودتان را خوشحال کنید و برنامه های جدیدی برای زندگی خود بچینید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد