اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ماست هایی که خاصیت درمانی دارند را بیشتر بشناسید

ما روزانه لبنیات زیادی مصرف می کنیم اما تا به امروز کمتر کسی می داند ماست می تواند بیماری آن ها را درمان کند.

به گزارش سایت طلا، تمام افراد در برنامه‌ شان سهمیه لبنیات را دارند در نتیجه می‌توانید این سهمیه را به صورت ماست در کنار غذا مصرف کنید.

اما در ادامه ماست هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که جزو سالم ترین ماست هایی هستند که خاصیت سلامتی دارند.

ماست پاستوریزه: به دلیل عدم استفاده از افزودنی ها ، رنگ ، طعم دهنده های مصنوعی و چربی گیاهی در تولید این ماست ها ، آب بروی سطح ماست بعد از قاشق زنی جمع می شود ؛ که از ویژگی های یک ماست تازه و سالم است.

ماست

ماست یونانی: ماست یونانی نسبت به ماست معمولی پروتئین و کلسیم بیشتر و سدیم و کربوهیدرات کمتری دارد . همچنین نسبت به ماست معمولی خامه ای تروغلیظ تر است ؛ اما کالری و لاکتوز کمتری دارد.

ماست پروبیوتیک یا باکتریایی: این ماست ارزش غذایی بالایی دارد . این ماست به خاطر ترکیبات خاص و باکتریهایی که دارد هضم غذا را آسان می کند و مصرف آن به افرادی که بیماری هایی نظیرکرون و سندروم روده تحریک پذیردارند توصیه می شود . به تقویت سیستم ایمنی بدن به خاطر وجود باکتری های مفید کمک می کند .

ماست یونانی

ماست کفیر: ماست کفیر غنی از پروتئین و کلسیم و حاوی مقدار مناسبی ویتامین D است . از جمله فواید ماست کفیر می توان به تقویت سیستم ایمنی ، مبارزه با باکتری ها و خواص ضد تومور و ضد سرطانی آن اشاره کرد .

ماست سویا: ماست سویا با محتوای پروتئین بالا به عنوان منابع منحصر به فرد ایزوفلاون ها مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند . اعتقاد بر این است که ایزوفلاون ها ساختار شیمیایی مشابهی با استروژن های درون زا دارند و این تشابه منجر به کاهش تجمع لیپیدها و توزیع بافت چربی در بدن می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد