اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر می خواهید از افکار منفی خود قرار کنید این خبر را بخوانید

اگر نمی توانید از افکار منفی خود فرار کنید و آن ها روز شما را خراب می کنند ما به شما می گوییم چکار کنید تنها لازم است این کارها را تمرین کنید.

به گزارش سایت طلا، افکار منفی می توانند به راحتی تمام ذهن شما را در طول روز مشغول خود کنند و شما نتوانید از حداکثر حواس خود استفاده کنید.

زندگی کردن با افکار منفی که در تمام مدت شما را احاطه کرده است کار بسیار سختی بنظر می رسد اگر می خواهید از احساس راحتی را تجربه کنید این تمرین ها را انجام دهید.

تکنیک آیینه : شما در طول روز دو یا سه بار و هر بار حداقل 10 دقیقه جلو آینه بایستید و فقط به نکات مثبت خود توجه کنید و بابت آن ها از خودتان تعریف کنید و به خود بگویید من واقعا عالی هستم مثلا من چه قد بلندی دارم ، چه چشمان زیبایی دارم.

افکار منفی

تغییر توجه دوربین ذهنتان : توجه و تمرکز به نکات منفی باعث شروع افکار منفی میشود . پس سعی کنید فقط به نکات مثبت زندگی خود توجه و تمرکز کنید .

شکرگزاری : سعی کنید تمرکزتان فقط روی داشته هایتان باشد و هر آنچه را که دارید حتی چیزهای بسیار بدیهی و کوچک و جزیی را به خاطر آورید و روی آن تمرکز و دقت کنید .

آگاهی از افکار منفی و تبدیل آن ها به افکار مثبت : یک دفترچه یاداشت به همراه داشته باشید و در طول روز هر فکر منفی که به ذهنتان آمد بلافاصله آن فکر را یادداشت کنید و جلوی آن فکر یک فکر مثبت بنویسید و این فکر مثبت را شروع به تکرار و نوشتن میکنیم و این فکر مثبت را هر روز حداقل ۲۱ بار تا ۲۱ روز بنویسید . بعد از ۲۱ روز متوجه میشوید دیگر افکار منفی به سراغ شما نمی آید .

افکار مثبت

شرطی سازی مغز با تکنیک کش: یک کش پول به دستتان ببندید هر موقع افکار منفی به سراغتان آمد این کش را بکشید تا یک ضربه به ستتان وارد شود . اتفاقی که میافتد ذهن ما بعد از 21 روز یاد میگیرد که اگر بگذارد افکار منفی وارد ذهنتان شود ضربه میخورد . با این تکنیک ذهن تا جایی که میتواند به صورت ناخودآگاه مانع ورود افکار منفی به ذهن میشود .

عدم مقایسه خود با بقیه: مقایسه کردن یعنی شما داشته های خود را نمی بینید و آنچه هستید را بی ارزش و ناچیز میدانید و در عوض فقط به داشته های دیگران توجه کرده و آن ها را تحسین میکنید و « این یک سم بسیار خطرناک است »

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد