اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خانم ها با خوردن این خوراکی ها دیگر هیچ دردی حس نخواهید کرد

تغذیه صحیح در دوران عادت ماهانه کمک می‌کند که با سلامت جسم و آرامش روان بیشتری، این دوران پر التهاب را پشت سر بذارید.

به گزارش سایت طلا، در این خبر سعی کرده ایم چند مورد از این مواد غذایی را به شما معرفی کنیم اما داشتن برنامه تخصصی به بهبود حال و شرایط شما در این دوران قطعا کمک می کند.

زردچوبه: زردچوبه یکی از بهترین ادویه ها ، برای گذراندن دوران قاعدگی است . به خاطر خاصیت ضدالتهابی و ضدتورم می توانید با اضافه کردن آن به غذای خود ، درد این دوران را کاهش دهید .

آب: در دوران قاعدگی بیش از هر زمان دیگری ، به مایعات سالم و آب نیاز دارید . زیرا آب بدن شما همراه با خون ریزی ازبین می رود .

آب

موز: موز حاوی فیبر ، پتاسیم و کلسیم است ؛ فیبرها در از بین بردن دردهای عضلانی و همچنین دردهای دوران قاعدگی بسیار موثر هستند .

پرتقال: پرتقال حاوی ویتامین C است و منبع مفیدی از کلسیم نیز محسوب می شود ، این میوه می تواند علاوه بر تضمین انرژی و سلامت جسم در عادت ماهانه، به بهبود حالات روحی فرد نیز کمک کند .

سبزیجات سبز: در دوران قاعدگی میزان آهن ، افت بیشتری پیدا می کند ؛ در نتیجه مشکلاتی مثل سرگیجه ، کلافگی و خستگی به خانم ها غلبه می کند . به همین دلیل می توان با مصرف سبزیجات سبز ، این کمبود را جبران کرد.

سبزیجات

چای نعنا: مصرف آن باعث آرامش اعصاب خانم ها در دوران قاعدگی خواهد شد و تحمل درد جسمی نیز تسهیل می شود . این چای به بهبود مشکلات گوارشی و کاهش درد ناحیه شکم نیز کمک می کند .

غذاهای حاوی منیزیم: منیزیم مهم ترین عامل برای کاهش التهابات بدن می باشد . می توانید با مصرف منیزیم موجود در غذاهایی مثل اسفناج یا تخم کدو تا حد زیادی درد و ورم این دوران را کاهش دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد