اونس طلا2333.1
مظنه14,886,000
18 گرم3,436,400
ارزش سکه33,538,158
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

شاسی بلند جدید بی ام و وارد بازار شد+عکس و قیمت

X7 شاسی بلند جدید و قدرتمند شرکت "بی ام و" مدل ۲۰۲۳ به تازگی وارد بازار شده است.

به گزارش سایت طلا، X7 یکی از بزرگترین و شاخص‌ترین محصولات کلاس شاسی بلند "بی ام و" در بازار جهانی با قدمتی ۵ ساله است که به تازگی تصاویر مدل ۲۰۲۳ این خودرو در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته و بروزرسانی‌هایی در ظاهر و مشخصات فنی این شاسی بلند محبوب گنجانده شده است.


در این شاسی بلند با توجه به انتخاب مشتریان از رینگ‌های آلومینیومی با طراحی اختصاصی در اندازه‌های ۲۱، ۲۲ و ۲۳ اینچی استفاده شده است.



در بخش پیشرانه مدل پایه از تپنده ۶ سیلندر ۳ لیتری و تریم آپشن از ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توربودوقلو استفاده شده است، اما تفاوت مهم این شاسی بلند با مدل‌های قبلی X7، به حضور سیستم هیبرید ملایم ۴۸ ولتی در هر دو مدل پیشرانه مربوط می‌شود.

با این تغییرات؛ پیشرانه ۶ سیلندر X۷ برابر با ۳۷۵ اسب بخار خروجی و ۳۸۳ پوندفوت گشتاور دارد.

X7 با پیشرانه پایه در ۵.۶ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می‌رسد.

 BMW X7

از دیگر مشخصات فنی این خودرو طراحی لانچ کنترل (سیستم کنترل شروع حرکت) است تا نهایت توان و کشش موتور به صورت هوشمند و با نظارت سامانه‌های کامپیوتری، به چرخ‌ها انتقال یافته و شتاب خودرو در لحظات ابتدایی تا حد ممکن سریع شود.

 BMW X7

درباره فضای داخل کابین این شاسی بلند، "بی ام و" در این قسمت صاحب سبک و الهام بخش دیگر خودروسازان بوده و همه چیز در بالاترین و عالی‌ترین سطح ممکن قرار دارد و از فناورانه‌ها نیز باید به نمایشگر‌های ۱۲.۳ اینچی اطلاعات کیلومتر و ۱۴.۹ اینچی لمسی تنظیمات سیستم سرگرمی اشاره کرد.



قیمت پایه X7 مدل ۲۰۲۳ در بازار آمریکا از حدود ۷۹ هزار دلار آغاز می‌شود. قیمت پایه قویترین تریم نیز برابر با ۱۰۴,۰۹۵ دلار است.

 BMW X7

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد