اونس طلا2414.89
مظنه14,686,000
18 گرم3,390,200
ارزش سکه33,087,558
قدیم (بهار)37,400,000
جدید (امامی)40,500,000
نیم23,300,000
ربع14,900,000

یک سیب را انتخاب کنید و ببینید زندگی شما چگونه پیش می رود

هر انتخابی که ما روزانه انجام می دهیم نشان دهنده دنیای درونی ما، نگرش ما نسبت به مردم و به طور کلی نگرش ما نسبت به زندگی است

امروز یک تست روانشناسی عکسی جالب به شما پیشنهاد می کنیم که در آن باید یکی از شش سیب موجود در تصویر را انتخاب کنید تا متوجه شوید زندگی تان به کدام طرف می رود؟

تست: هر انتخابی که ما روزانه انجام می دهیم نشان دهنده دنیای درونی ما، نگرش ما نسبت به مردم و به طور کلی نگرش ما نسبت به زندگی است

شماره یک

در شخصیت شما فردی ساده و صادق هستید. هرگز حقیقت را از کسی پنهان نکنید، هر چیزی که هست. در هر شرایطی به خود وفادار بمانید، در زندگی محکم روی پای خود می ایستید و از فراز و نشیب نمی ترسید. تمام زندگی شما ثابت و ریتمیک، با طعمی غنی است، درست مانند سیبی که در عکس انتخاب کرده اید.

شماره دو

شما فردی بسیار شاد و پرانرژی هستید و همیشه آماده ماجراجویی های جدید هستید. در همه جا به دنبال چیز جدیدی بگردید، این اعتقاد شماست. هر چیز جدید، غیرمعمول و چشمگیر، مثبت را به زندگی شما می آورد، طعمی شبیه کارامل شیرینی دارد که روی آن آجیل خرد شده است.

شماره سه

شما فردی خلاق هستید، این چیزی است که دیگران در مورد شما فکر می کنند. شما خوش بینی و تخیل باورنکردنی دارید. شما می دانید که چگونه چیزهای غیرعادی را، ظاهراً در چیزهای معمولی، ببینید و زیبایی را در آنها کشف کنید. این چیزی است که مردم را به سمت شما جذب می کند. طعم زندگی شما شبیه اشترودل سیب، داغ و بسیار شیرین است.

شماره چهار

شما محکم و قابل اعتماد هستید، مانند یک رولز رویس زرهی، مانند سنگی که همیشه می توانید روی آن حساب کنید. شما دارای ویژگی های کمیاب در دنیای امروز هستید، تعادل افکار، احساسات و اعمال. شما بسیار محتاط هستید، اما نمی توان شما را خجالتی خطاب کرد. بیشتر از آنچه می گویید گوش می دهید. زندگی شما بوی مشت گرم می دهد: دنج، محکم و سنجیده

شماره پنج

کلمه ای که می توان برای توصیف شما به کار برد، شادی است. شما فکر می کنید زندگی زیباست و تمام زیبایی آن در اینجاست. شما قدردان طعم، رنگ، صداها و عطر هر روز جدید هستید و زیبایی اطراف خود را خودتان خلق می کنید. شما برای هر دقیقه ارزش قائل هستید و اغلب لبخند می زنید. طعم زندگی شما شبیه پنکیک های داغ و خوشمزه است.

شماره شش

شما ذهن روشن و واکنش سریعی دارید. شما بسیار شوخ و فوق العاده بصیر هستید، همیشه در حال حرکت هستید و لحن خود را حفظ می کنید. شما ممکن است زیاد معاشرتی نباشید، اما باهوش و شاد هستید، و این باعث می‌شود که شما زندگی هر کسب و کاری را داشته باشید. اما شما نمی خواهید در مرکز توجه قرار بگیرید. طعم زندگی شما مانند یک لیوان شراب خوب و ملایم است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد