اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مودی را شاید به نشست گروه ۷ دعوت نکنند

آلمان می‌خواهد نارندرا مودی، نخست وزیر هند را به عنوان مهمان برای نشست گروه هفت دعوت کند اما این اقدام در پی انکار دهلی‌نو در محکوم کردن روسیه بابت حمله به اوکراین شاید مورد بازبینی قرار گیرد.

به گزارش سایت طلا ، به نوشته بلومبرگ، فهرست مهمانان برای شرکت در نشست گروه هفت به تاریخ ژوئن ۲۰۲۲ در بایرن، آلمان پیش از حمله ماه فوریه روسیه به اوکراین تهیه شده و شامل کشورهایی چون سنگال، آفریقای جنوبی و اندونزی هم می‌شود.

یکی از سخنگوهای اولاف شولتس، صدراعظم آلمان گفت، ریاست دولت برلین تمایل دارد تا شاهد پیوستن شرکای بیشتر بین‌المللی در تحریم روسیه باشد و همچنین فهرست مدعوین به نشست گروه ۷ در صورت نهایی شدن، منتشر می‌شود.

منتقدان می‌گویند که گروه هفت یک نهاد منسوخ است که نتوانسته است با زمان همراه شود، چرا که قدرت‌های اقتصادی جدیدی مانند چین یا هند رشد داشته‌اند. بسیاری از کشورها در آسیا، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا از پیوستن به کمپین ضد روسیه به رهبری ایالات متحده خودداری کرده‌اند.

هند از قطع روابط تجاری با روسیه که تامین کننده اصلی تسلیحات برای نیروهای مسلح این کشور آسیایی است، سرباز زده و همچنین گزارش شده که خرید حامل‌های انرژی را از روسیه نیز تشدید کرده است

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد