اونس طلا2343.34
مظنه14,726,000
18 گرم3,399,500
ارزش سکه33,177,678
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,500,000
نیم23,500,000
ربع14,500,000

ترفندی برای جلوگیری از خاموش شدن صفحه نمایش گوشی هنگام مطالعه

خاموش شدن مداوم صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند یکی از مشکلاتی است که در هنگام خواندن یک متن در تلفن خود با آن روبرو خواهید شد.

به گزارش سایت طلا، خاموش شدن مداوم صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند یکی از مشکلاتی است که در هنگام خواندن یک متن در تلفن خود با آن روبرو خواهید شد.

هنگامی که گوشی خود را در دست گرفته اید و مشغول خواندن یک کتاب الکترونیکی یا وب سایت هستید، کم شدن نور صفحه نمایش و اصطلاحا به خواب رفتن گوشی هوشمند بار‌ها اتفاق می‌افتد که می‌تواند آزار دهنده باشد.

این ویژگی که برای صرفه جویی در باتری در نظر گرفته، اما با اتفاق افتادن مدوام می‌تواند خسته کننده باشد. خبر خوب این است که اپل متوجه این موضوع شده و چند راه حل مختلف ارائه می‌دهد. در گوشی‌های آیفون و اندروید راه حل‌هایی برای رفع این مشکل در نظر گرفته شده است.

اپل چندین کنترل برای تنظیم روشنایی، کنتراست، رنگ، اندازه متن و پررنگی دارد تا کار را برای کاربران آسان‌تر کند. علاوه بر این، «حالت خواننده» نیز در مرورگر سافاری برای حذف منو‌ها و قرار دادن عکس‌ها به صورت درون باعث کمتر شدن حواس پرتی کاربران می‌شوند.

یکی از راه حل‌ها برای جلوگیری از خاموش شدن گوشی‌های آیفون این است که گزینه «قفل خودکار» را در تنظیمات «نمایش و روشنایی» تغییر داده و آن را روی «هرگز» تنظیم کنید. این تنظیمات از کم نور شدن صفحه جلوگیری می‌کند و قفل کردن گوشی را به خود کاربر واگذار می‌کند تا با فشردن دکمه کناری، گوشی را به حالت آماده به کار قرار دهد.

دو ویژگی کم نور شدن گوشی و رفتن به حالت آماده به کار دو ویژگی بسیار مفیدی هستند که عمر باتری را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهند، برای انتخاب گزینه مفیدتر بهتر است که از ویژگی پیشرفته «Attention Aware» استفاده کنید که از حسگر تشخیص چهره استفاده می‌کند.

ویژگی «Attention Aware» آیفون را می‌توان در بخش تنظیمات و در تب «Face ID & Passcode» پیدا کرد. کاربر می‌تواند با فعال کردن این ویژگی می‌تواند از کم‌نور گوشی خود در زمانی که به آن نگاه می‌کند جلوگیری کند. البته این تنها کاری نیست که ویژگی «Attention Aware» انجام می‌دهد. این قابلیت به عنوان یک ویژگی امنیتی، اعلان‌ها را در زمانی که قفل صفحه فعال است نمایش نمی‌دهد مگر اینکه کاربر به صفحه نمایش نگاه کند.

در گوشی‌های اندرویدی هم می‌توان با افزایش زمان روشن بودن صفحه نمایش این مشکل را حل کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد