اونس طلا2414.89
مظنه14,336,000
18 گرم3,309,400
ارزش سکه32,299,008
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)39,900,000
نیم23,200,000
ربع14,500,000

تست: یک ماسک را انتخاب کنید و بفهمید چه نوع شخصیتی دارید

در این تست در مورد خودتان بیشتر بدانید و ماسکی را انتخاب کنید که به بهترین شکل می تواند شخصیت شما را نشان دهد!

این تست نقاط قوت و ضعف مخفی شما را آشکار می کند

آیا از تمام نقاط قوت و ضعف خود اطلاع دارید؟ این تست را انجام دهید تا نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کنید.

به این تست شخصیت سرگرم کننده نگاه کنید و بخاطر داشته باشید که کدام جنبه از تصویر را اول دیده اید. تا متوجه شوید که چه چیزی در مورد شما آشکار می کند.

شماره یک

شما در بیان خود انسان بسیار خوبی هستید. شما خوب صحبت می کنید و کلمات تان بهترین سلاح شما هستند. شما فقط با کلمات می توانید حریفان خود را نابود کنید و حتی برای انجام آن نیازی به بالا بردن دستتان هم ندارید. اما این بدان معنا نیست که از کلمات بیش از حد استفاده می کنید. ارزش کلمات را درک کنید و قبل از صحبت کردن، کلمات خود را با دقت در نظر بگیرید. شما می دانید که کلمات می توانند شفادهنده باشند و یا آسیب برسانند

شماره دو

شما فردی هستید که دوست دارید تفریح ​​کنید و به حرف دیگران اهمیتی نمی دهید. شما ترجیح می دهید بخندید تا غصه بخورید./شما فردی هستید که اکنون و با سرعت تمام زندگی می کنید. حس شوخ طبعی باورنکردنی دارید که برتری هوش شما را نسبت به دیگران را نیز نشان می دهد. شما جوک ها را درک می کنید و می دانید چگونه به خودتان بخندید. سعی کنید از هوشی که دارید در زمینه های خوب ساتفاده کنید.

شماره سه

اگر این ماسک را انتخاب کنید، ممکن است جنبه تاریکی داشته باشید. خشم ممکن است در شما بجوشد و بر سطح بدرخشد، اما آماده انفجار است، مانند آتشفشانی که سال ها خوابیده است. این بدان معنا نیست که شما نمی دانید چگونه خشم خود را کنترل کنید. شما کاملا آرام و متعادل هستید، اما از تحریک شدن در شرایط سخت متنفر هستید.سعی کنید به دنبال مدیریت خشم تان بروید زیرا این حس در بسیاری از جاها می تواند به ضرر شما باشد لذا باید در مسیر کنترل آن باشید همیشه.

شماره چهار

شما چیزی هستید که مردم آن را قوی و محتاط می نامند. قدرت واقعی شما این است که می دانید برای چه چیزی دفاع می کنید، اما جنبه فروتنی دارید که شما را ثابت نگه می دارد. شما به خودتان خیانت نمی کنید و از برقراری ارتباط فقط با دوستان نزدیک خود لذت می برید. شما ترجیح می دهید با افرادی ارتباط برقرار کنید که شما را به خوبی می شناسند و سعی نمی کنند شما را تغییر دهند. همچنین به دنبال دوستان جدیدی هستید که به واسطه آنها بتوانید کارهای جدید و تجربه های جدید را کسب کنید و به طور کلی پیشرفت کنید.

شماره پنج

اگر این ماسک انتخاب شماست، پس روحیه یک جنگجو را دارید. شما از آن دسته افراد نادری هستید که هرگز تسلیم نمی شوید، حتی زمانی که دیگران تصمیم به ترک کار می گیرند به بازیگری ادامه می دهید. شما یک توانایی منحصر به فرد برای پافشاری و عدم انکار آنچه می خواهید دارید. این روحیه شما باعث برد شما در اکثر زممینه ها می شود. یادتان باشد هر وقت فکر کردید دیگر نمی توانید ادامه دهید استراحت کنید.

شماره شش

شما فردی بسیار شهودی هستید. شما به مردم تکیه می کنید و همیشه می توانید مسائل را از دیدگاه آنها درک کنید. شما همدلی باورنکردنی دارید و همیشه می توانید خود را به جای دیگران قرار دهید و دنیا را از چشم آنها ببینید. این ویژگی شما باعث می شود که دیگران شما را به چشم یک مشاور نگاه کنند و برای دریافت مشاوره به شما مراجعه کنند.

شماره هفت

اگر این ماسک را انتخاب کردید، پس قلبی از طلا و روح مقدسی دارید. شما فردی هستید که به دنیا آمده اید تا سخاوتمند و مهربان باشید، باید به دیگران کمک کنید. سعی کنید بدون اینکه در عوض چیزی بخواهید به دیگران کمک کنید. شما کمک می کنید زیرا چنین فردی هستید و می دانید زمانی که به کمک انسان به کمک نیاز داشته باشد و هیچکس برای کمک رسانی نباشد چه حسی دارد و نمی خواهید دیگران حس تنهایی را درک کنند.

شماره هشت

شما برای رهبری مردم به دنیا آمده اید. برخی از رهبران برای ایجاد تغییر در زندگی متولد شده اند. همه چیز در اعمال شما نشان دهنده ویژگی های رهبری شماست. شما رهبری هستید که به دیگران احترام می گذارید و از او پیروی می کنید زیرا دوستش دارید. برای رسیدن به رهبری یک مجموعه بادی برنامه ریزی کنید و مهارت های مختلفی را یاد بگیرید تا به شایستگی این موضوع برسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد