اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کیسه افسانه ای قدیمی یا بهترین دوست پوست شما؟

امروزه بر سر این مسئله که کیسه کشیدن می تواند به پوست بدن و صورت آسیب بزند یا می تواند یک تمیز کننده عالی برای پوست باشد اختلاف های زیادی وجود دارد.

به گزارش سایت طلا، لایه‌برداری مناسب و منظم یکی از مهم‌ترین راهکارهای جوان‌سازی پوست است و اگر این کار انجام نشود، لایه مرده روی پوست باقی می ماند و اجازه نفوذ محصولات پوستی را نمی دهد.

روش‌های مدرنی مثل میکرودرم ابریژن، لایه‌برداری شیمیایی و حتی اسکراب را همه شنیده ایم، اما کیسه و سفیدآب که از قدیم استفاده می‌شده را فراموش نکرده است.

کیسه کشیدن باعث بدتر شدن جوش و آکنه و التهاب می شود ، به همین خاطر کسانی که التهاب یا جوش صورت دارند نباید از کیسه استفاده کنند .

کیسه

کشیدن کیسه یا لیف با شدت زیاد باعث لک شدن و خشکی پوست صورت میشود و باید از آن خودداری کنید . اما استفاده از سفیدآب و دست برای لایه برداری صورت میتواند مفید باشد .

لایه برداری ملایم با سفیدآب میتواند به تحریک کلاژن سازی و جذب بهتر کرم ها و محصولات پوستی کمک کند . حرکات دست هنگام استفاده از سفیدآب مانند ماساژ عمل کرده و گردش خون صورت را بهبود میدهد .

سفیدآب

بعد از لایه برداری با سفیدآب ، استفاده از ضدآفتاب ، مرطوب کننده و سرمهای مناسب را فراموش نکنید.

همچنین به یاد داشته باشید کیسه کشیدن بدن هم هرگز نباید با شدتی باشد که پوست زخم یا خراشیده شود و بعد از حمام هم باید لوسیون و کرم بدن مناسب استفاده شود.

از طرفی دیگر نیز در لایه‌برداری و استفاده از کیسه و سفیدآب افراط نکنید تا پوست فرصت بازسازی خودش را داشته باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد