اونس طلا2414.89
مظنه14,361,000
18 گرم3,315,200
ارزش سکه32,355,333
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)39,900,000
نیم23,200,000
ربع14,500,000

یک درخت درخت کریسمس را انتخاب کنید و فال خود را بخوانید

تقریبا یک ماهی از شروع سال جدید گذشته است و ما تصمیم داریم یک تست خوب را به شما پیشنهاد کنیم.

تست شخصیت شناسی، درختی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و بدانید که سال جدید چگونه خواهد بود.

شخصیت شماره یک

امسال برای شما موفقیت آمیز خواهد بود. یکی از موفق ترین سال ها در زندگی شما. مهم است که اولویت هایتان را به درستی تعیین کنید، حوزه و هدفی را انتخاب کنید که برای شما اهمیت ویژه ای دارد و زمان و انرژی را برای چیزهای دیگر هدر ندهید. اگر از همان ابتدا مسیر درست را انتخاب کنید، به دستاوردهای زیادی خواهید رسید.

شخصیت شماره دو

امسال برای شما امیدوار کننده خواهد بود. به نظر می رسد که ناگهان تمام درهای فرصت برای شما باز شده است. واقعا شما پروژه های زیادی در زمینه های مختلف زندگی تان خواهید داشت. همه چیز بلافاصله اتفاق نمی افتد، اما برخی از پروژه ها پایه و اساس آینده شما خواهند شد.

شخصیت شماره سه

امسال برای شما شاد خواهد بود. حتی اگر کارهای جدی زیادی برای انجام دادن داشته باشید، این کار شما را از داشتن روحیه خوب در سال جدید باز نمی دارد. دلایل زیادی برای شادی و سرگرمی وجود خواهد داشت، خنده و لبخند صمیمانه شما افراد خوب بسیاری را چه در محل کار و چه در زندگی شخصی شما جذب می کند.

شماره چهار

امسال برای شما غیرعادی خواهد بود. حتی اگر از قبل به شما گفته شود، باز هم باور نخواهید کرد. امسال آنقدر زندگی شما به طور کلی تغییر خواهد کرد که باورتان نمی شود منتظر سوپرایز های زندگی و اطرافیان باشید. به یاد داشته باشید: غیر معمول بودن، خلاق بودن و هنر شما را متفاوت می کند و پیش قدم اتفاق های آینده برای شما خواهد شد.

شماره پنج

امسال برای شما خیلی آرام خواهد بود. هیچ غافلگیری ناخوشایندی وجود نخواهد داشت، همه چیز به آرامی و به تدریج پیش خواهد رفت، همانطور که شما می خواهید. امسال برای شما زندگی شاید دچار مکث خواهد شد، لحظات متفاوتی تجربه خواهید کرد. از شجاعت و ریسک کردن نترسید و به ندای درونی تان اعتماد کنید.

شماره شش

امسال برای شما سال عاشقانه ای خواهد بود. شاید یکی از عاشقانه ترین سال های زندگی شما باشد. همه چیز با مه صورتی از لطافت و گرما نفوذ خواهد کرد. عشق همه کارها را برای شما انجام می دهد و بالاترین احساسات را به شما می دهد، لذت آنچه در حال رخ دادن است.

شماره هفت

امسال برای شما فوق العاده خواهد بود. شما چیزهای زیادی از زندگی می خواهید، هر چیزی که به ذهنتان می رسد را می خواهید. یک نفر با دقت به خواسته های شما گوش می دهد و هر از گاهی آنها را برآورده می کند. اما مراقب باشید، برآورده شدن خواسته ها همیشه خوشبختی نمی آورد. برای خود هدف داشته باشید و برای آنها تلاش کنید. سعی کنید امسال از لحاظ مالی تا جایی که می توانید مستقل باشید.

شماره هشت

سال فوق العاده ای برای شما خواهد بود. حتی اگر فردی بدبین باشید. در سال آینده اتفاق های عجیب و جالبی برای شما خواهد افتاد. نمی توانید توضیح علمی و دقیقی برای آنها پیدا کنید. سعی کنید شکرگزار چیزهایی که دارید باشید. شما خود را در یک افسانه خواهید دید و از اینکه می بینید به قهرمانی تبدیل شده اید که اژدها را شکست داده متعجب خواهید شد(یعنی اینکه بر مشکلاتتان غلبه خواهید کرد)

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد