اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا این توپ ها رنگ یکدیگر هستند؟ بله یا خیر ؟

ما دوست داریم هر چیزی را که می بینیم باور کنیم. اما اگر به شما گفته شود که آنچه می بینید و آنچه هست، در واقعیت، دو چیز متفاوت هستند چه می گویید؟

تست هوش زیادی برای سنجیدن ضریب هوشی افراد وجود دارد و از جالب ترین این تست ها می توان به تست هوش تصویری تصویری اشاره کرد که در این بخش تست های هوش تصویری را همراه با جواب در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

تست روانشناسی یکی از انواع تست های روانشناسی جالب و جذاب است که شما می توانید با مشاهده تصاویر و انتخاب یکی از تصاویر به شخصیت پنهان خود پس ببرید

قبل ازپاسخ دادن بیایید با نحوه عملکرد این ترفندهای ذهنی آگاه شوید.

ما دوست داریم هر چیزی را که می بینیم باور کنیم. اما اگر به شما گفته شود که آنچه می بینید و آنچه هست، در واقعیت، دو چیز متفاوت هستند چه می گویید؟


همانطور که می دانید، حواس شما داده ها را جمع آوری میکند و به مغز شما می رساند. از سوی دیگر، مغز شما چیزی بیشتر از دریافت اطلاعات انجام می دهد. مغز شما گهگاهی در زمانی که اطلاعات به اندازه کافی وجود ندارد جاهای خالی را پر می کند یا تصویری تولید می کند که حتی ممکن است وجود نداشته باشد!
گیج شده اید؟ خوب، تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبور باشید و تصاویر را با دقت نگاه کنید.
این تست سرگرم‌کننده توسط دیوید نوویک، استاد دانشگاه تگزاس ایجاد شده است.
آماده اید؟ اکنون این تست گیج کننده را انجام دهید!

دو توپ بیس بال در نگاه اول رنگ های کاملاً متفاوتی به نظر می رسند. اما از نزدیک نگاه کنید.
همانطور که می بینید توپ ها دارای خطوط افقی رنگی متفاوتی هستند که روی آنها قرار گرفته است. آنها قرمز، سبز، زرد و آبی هستند. در تصویر، خطوط سبز و آبی بر روی توپ بیسبال سمت چپ قرار دارند، در حالی که خطوط قرمز و زرد روی توپ بیسبال سمت راست قرار دارند.

خطوط متضاد روی توپ‌های بیسبال این توهم را ایجاد می‌کند که یکی از توپ‌های بیس‌بال رنگ روشن‌تری نسبت به دیگری دارد. به خطوط نگاه کنید، خواهید دید که هر دو از یک سایه هستند. از این تست لذت بردید؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد