اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جدیدترین قیمت مرغ در بازار/ عرضه مرغ منجمد متوقف شد

قیمت مرغ کاهش شدیدی در بازار تجربه کرده است به طوری که قیمت این محصول در میدان بهمن تهران( عمده) به ۲۳ هزار تومان، سطح شهر۳۰ هزار تومان و در میادین میوه و تره بار ۲۶۶۰۰ تومان کاهش یافته است.

به گزارش سایت طلا، قیمت مرغ کاهش شدیدی در بازار تجربه کرده است به طوری که قیمت این محصول در میدان بهمن تهران( عمده) به ۲۳ هزار تومان، سطح شهر۳۰ هزار تومان و در میادین میوه و تره بار ۲۶۶۰۰ تومان کاهش یافته است.

با افزایش جوجه ریزی در سال گذشته عرضه مرغ در بازار افزایش و قیمت آن کاهش یافته است.

قیمت فروش مرغ در میدان بهمن تهران و به صورت عمده به 23 هزار تومان و در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نیز به 26600 تومان کاهش یافته است.

بر اساس مشاهدات میدانی قیمت هر کیلوگرم مرغ در سطح شهر تهران نیز به 30 هزار تومان به فروش می رسد هرچند که در برخی از محلات این محصول با قیمت های متفاوتی به فروش میرسد.

رضا سالمی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: با توجه به عرضه مازاد مرغ در بازار، خرید توافقی این محصول برای جلوگیری از ضرر مرغداران آغاز شده است و مرغداران می‌توانند هر کیلوگرم مرغ را با قیمت 30 هزار تومان و 33660 تومان برای مرغ آرین به شرکت پشتیبانی امور دام بفروشند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد