اونس طلا2337.71
مظنه15,117,000
18 گرم3,489,700
ارزش سکه34,058,601
قدیم (بهار)38,500,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,400,000
ربع14,700,000

با خوردن این 5 غذا ریزش مو های شما متوقف خواهد شد

ریزش مو یکی از مشکلاتی است که به سادگی نمی توان از کنار آن گذشت. اگر دچار ریزش مو هستید خوردن این 5 غذا می تواند کمک زیادی به شما بکند.

به گزارش سایت طلا، ریزش مو می تواند عوامل مختلفی داشته باشد. اگر مو های شما بیش از حد معمول می ریزند به پزشک مراجعه کرده و دارو های مورد نیاز برای این مشکل مصرف کنید. در کنار آن خوردن این پنج غذا نیز می تواند در این راه به شما کمک کند.

1. گردو: گردو حاوی مواد مغذی مختلفی است که برای سلامت مو و جلوگیری از ریزش مو مهم هستند، مانند ویتامین E، اسیدهای چرب امگا 3، روی، سلنیوم و پروتئین که در نتیجه مصرف آن مانع از ریزش مو می شود.

گردو

2. ماهی های چرب: سالمون و سایر ماهی های چرب سرشار از اسیدهای چرب امگا 3، ویتامین D و پروتئین هستند و ماهی سالمون به طور خاص حاوی سلنیوم و ویتامین های B است که همگی از مواد مغذی مهم برای موهای سالم به شمار می روند.

3. تخم مرغ: تخم مرغ حاوی مواد مغذی مانند بیوتین، روی، آنتی اکسیدان ها، سلنیوم و روی است. این صبحانه خوشمزه همچنین پروتئین زیادی را درون خود جای داده است که برای جلوگیری از ریزش مو بسیار ضروری می باشد.

تخم مرغ

4. مکمل وی پروتئین: از آنجایی که پروتئین را می توان مهم ماده مغذی برای رشد مو دانست، استفاده از مکمل یک گزینه مناسب است. به خصوص اگر رژیم غذایی با پروتئین پایینی دارید مصرف مکمل برای جلوگیری از ریزش مو ضروری است.

5. ویتامین سی: تحقیقات نشان داده است که ویتامین سی تاثیر بسیاری در سلامت و رشد مو دارد. مکمل ویتامین سی می تواند در اینجا به شما کمک کند؛ هرچند اگر تمایل دارید این ویتامین را به صورت طبیعی دریافت کنید، فلفل دلمه ای بالاترین میزان آن را درون خود جا داده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد