اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظرسنجی: سرمایه گذاران و کارشناسان هر دو در انتظار صعود قیمت طلا

قیمت طلا که در هفته گذشته عملکرد چندان خوبی از خود به نمایش نگذاشته بود، در روز جمعه توانست رشد قابل ملاحظه ای را نشان دهد و در نتیجه باعث زنده شدن احساسات مثبت در بازار شد.

به گزارش سایت طلا، سایت جهانی کیتکو نیوز هر هفته در میان تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران یک نظرسنجی برگذار کرده و از آنها می خواهد که قیمت طلا را پیش بینی کنند.

آخرین نتایج نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو نیوز نشان می دهد که هیچ تحلیلگر وال استریت نسبت به طلا در کوتاه مدت نزولی نبوده و اکثریت قابل توجه تحلیلگران انتظار دارند که قیمت های بالاتری در هفته پیش رو مشاهده کنند.

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که طلا می تواند با وجود قرار گرفتن بازده ده ساله خزانه داری در بالاترین سطح سه سال اخیر خود؛ همچنان به رشد خود ادامه داده و به 2000 دلار برسد.

طلا

همچنین انتشار صورت جلسه فدرال رزرو نشان داد که این بانک قصد دارد طی دو جلسه آینده خود نرخ بهره را به اندازه 50 واحد پایه افزایش داده و پس از جلسه ماه می ترازنامه خود را نیز کاهش دهد.

طلا علیرغم همه این اخبار نزولی طلا توانسته است در محدوده 1910 تا 1950 دلار تثبیت شده و اکنون انتظار می رود تا به بالا این محدوده صعود کند.

این هفته 16 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز شرکت کردند. از میان شرکت کنندگان، ده تحلیلگر معادل 63 درصد، خواستار افزایش قیمت طلا در هفته آینده شدند. شش تحلیلگر، معادل 38 درصد نیز در مورد قیمت ها بی طرف بودند.

در همین حال، 842 رای توسط سرمایه گذاران به دست آمد. از این تعداد 478 نفر یا 57 درصد به دنبال افزایش قیمت طلا در هفته پیش رو بودند. 198 نفر دیگر یا 23 درصد معتقد بودند قیمت طلا کاهش می یابد و 166 رأی دهنده یا 20 درصد در کوتاه مدت بی طرف بودند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد