اونس طلا2414.89
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,200,000
ربع14,500,000

ویل اسمیت بازیگر سینما به مدت 10 سال از حضور در اسکار محروم شد

آکادمی علوم و هنرهای تصویری در بیانیه ای اعلام کرد که ویل اسمیت تا 10 سال آینده به دلیل سیلی زدن به کمدین کریس راک روی صحنه در جریان مراسم اسکار امسال اجازه حضور در مراسم اسکار را نخواهد داشت.

ویل اسمیت بازیگر سینما به مدت 10 سال از حضور در اسکار محروم شد


آکادمی علوم و هنرهای تصویری در بیانیه ای اعلام کرد که ویل اسمیت تا 10 سال آینده به دلیل سیلی زدن به کمدین کریس راک روی صحنه در جریان مراسم اسکار امسال اجازه حضور در مراسم اسکار را نخواهد داشت.
رئیس آکادمی: "هیئت مدیره تصمیم گرفته است که برای یک دوره 10 ساله از 8 آوریل 2022، آقای اسمیت مجاز به شرکت در هیچ رویداد یا برنامه آکادمی، به صورت حضوری یا مجازی، از جمله جوایز اسکار نباشد." دیوید روبین و مدیرعامل داون هادسون در بیانیه ای در روز جمعه گفتند: این تصمیم در جلسه شورای حکام که اوایل روز گذشته در لس آنجلس برگزار شد، اتخاذ شد. این جلسه که ابتدا برای 18 آوریل برنامه ریزی شده بود، پس از اینکه اسمیت هفته گذشته استعفای خود را از آکادمی اعلام کرد، تسریع شد.

اسمیت بیانیه ای سریع و مختصر در مورد محرومیت خود از اسکار برای دهه آینده صادر کرد.
این بازیگر در بیانیه ای گفت: من تصمیم آکادمی را می پذیرم و به آن احترام می گذارم.
یکی از اعضای هیئت مدیره به سی ان ان گفت، این تصمیم پس از "مناظره های فراوان" در مورد پیامدهای سیلی روی صحنه او گرفته شد.
شورای حکام در بیانیه قبلی گفت که می‌خواهند به این موضوع " رسیدگی شود.
یک منبع آگاه پیش از این به سی ان ان گفته است که استعفای اسمیت به این معنی است که او دیگر بخشی از هیئت رای گیری آکادمی نیست، اما مانع از نامزد شدن برنده اسکار در آینده نمی شود.

چه اتفاقی افتاد
این بازیگر در حالی که کمدین روی صحنه بود و در مراسم اهدای جوایز اسکار در 27 مارس بود پس از اینکه راک در مورد موهای کوتاه شده همسر اسمیت، جادا پینکت اسمیت، شوخی کرد.راک را سیلی زد.( پینکت اسمیت به دلیل آلوپسی از ریزش مو رنج می برد.)
اسمیت یک روز پس از حادثه از طریق رسانه های اجتماعی علناً از راک عذرخواهی کرد.
اسمیت همچنین صبح روز بعد با تهیه کننده سریال، ویل پکر، تماس گرفت و عذرخواهی کرد و شرمندگی خود را ابراز کرد. آکادمی در نامه خود "از آقای راک به خاطر حفظ خونسردی خود در شرایط فوق العاده سپاسگزاری کرد."
در پایان نامه آمده است: «این اقدامی که امروز در پاسخ به رفتار ویل اسمیت انجام می‌دهیم، گامی به سوی هدفی بزرگ‌تر برای حفاظت از ایمنی اجراکنندگان و مهمانانمان و بازگرداندن اعتماد به آکادمی است.».

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد