اونس طلا2315.79
مظنه14,756,000
18 گرم3,406,400
ارزش سکه33,245,268
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع15,100,000

صعود لحظه آخری قیمت طلا در هفته گذشته

قیمت طلا که در هفته گذشته نوسان بسیار زیادی را تجربه کرده بود، در آخرین روز هفته توانست قدرت خود را بازیابی کرده و افزایش قابل توجهی را به نمایش بگذارد.

به گزارش سایت طلا، فلز زرد هفته گذشته را صعودی و در عدد ۱۹۴۷ به پایان رساند زیرا جنگ اوکراین و تورم جهانی، تقاضا را به سمت طلا نگه باقی نگه داشته است تا توجه‌ ها دوباره به اوکراین جلب گردد.

هدف قرار دادن غیرنظامیان و آغاز یک نسل‌ کشی در اوکراین و آسیب‌ های شدید به زیر ساخت‌ های اوکراین، برقراری صلح را به تعویق می اندازد تا تورم آینده اقتصاد جهان دوباره افزایشی گردد.

اصلی‌ ترین نگرانی تورمی در خصوص جنگ اوکراین و روسیه، مواد غذایی به خصوص گندم است چراکه روسیه و اوکراین از بزرگترین صادرکنندگان این محصول به شمار می روند، لذا طلا کماکان در محدوده ۱۹۲۰ تا ۱۹۶۰ باقی ماند و افت نکرد.

قرار است سازمان ملل برای تعلیق عضویت مسکو در شورای حقوق بشر رای‌گیری کند، روسیه به کشورهای عضو سازمان ملل اعلام کرده که رأی مثبت یا ممتنع به این طرح «اقدامی غیردوستانه» تلقی خواهد شد و بر روی روابط دوجانبه کشورها با روسیه تبعاتی خواهد داشت با این روند طلا در محدوده 1920 تا 1960 قرار دارد.

در بازار رمز ارز ها نیز معامله‌ گران در حال خارج‌ کردن سرمایه خود هستند، حمایت بسیار حیاتی ۴۵ هزار دلار نتوانست جلوی فشار فروش بیت‌ کوین را بگیرد و این رمزارز یکی از حمایت‌های اساسی خود را از دست داد.

بیت کوین هم اکنون در کانال ۴۲ هزار دلار قرار دارد و برای افزایشی شدن مجددا باید مقاومت ۴۵ هزار را تست کند و بعد از تثبیت، از مقاومت ۴۸ هزار دلار عبور کند.

دولت هندوراس گفته است بیت‌ کوین را بعنوان پول قانونی می پذیرد، اما صرفا مختص منطقه اقتصادی «پراسپرا» خواهد بود و ریسک ناشی از بکارگیری ارز های دیجیتال به عهده خود افراد است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد