اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این غذا را باید حداقل دوبار در هفته بخورید

قلب یکی از مهم ترین اعضای بدن انسان است که از گذشته نشان دهنده سلامتی بوده است. حال در صورتی که می خواهید قلب سالمی داشته باشید دوبار در هفته این غذا را بخورید.

به گزارش سایت طلا، بیماری های قلبی و عروقی یکی از وحشتناک ترین بیماری ها به شمار رفته و افراد بسیار زیادی نیز درگیر آن هستند. از این رو تغییر در رژیم غذایی و سبک زندگی برای داشتن قلبی سالم ضروری است.

تحقیقات جدید در مجله انجمن قلب آمریکا نشان داد که خوردن دو یا چند وعده آووکادو در هفته می تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و بیماری عروق کرونر قلب را کاهش دهد.

محققان الگو های غذایی شرکت کنندگان در مطالعه را به مدت سی سال دنبال کردند. در ابتدای مطالعه از شرکت کنندگان خواسته شد تا پرسشنامه ای را درباره غذا هایی که می خورند پر کنند.

آووکادو

سپس از آنها خواسته شد تا هر چهار سال یک بار پرسش نامه جدیدی را در همین زمینه پر کنند. یکی از غذا هایی که در این پرسشنامه ها مطرح شده بود میزان مصرف آووکادو توسط شرکت کنندگان بود.

در ابتدای این مطالعه هیچکدام از شرکت کنندگان به مشکل قلبی دچار نبود. در پایان مطالعه مشاهده‌ای سی ساله، محققان حدود 9185 مورد بیماری عروق کرونر قلب و حدود 5290 مورد سکته را پیدا کردند.

در نتیجه این تحقیق مشخص شد که افرادی که دو وعده یا بیشتر آووکادو (1/3 آووکادو به عنوان یک وعده در نظر گرفته می شود) در هفته مصرف کرده بودند 21 درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب قرار گرفتند.

تست آووکادو

این نتایج نشان می‌دهد که آووکادو نه تنها یک غذای عالی برای بیماری‌های قلبی است، بلکه ثابت می‌کند که رژیم غذایی سرشار از چربی‌های غیراشباع گیاهی و کاهش مصرف چربی‌های اشباع شده می‌تواند سلامت قلب شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

محققان شرکت کننده در این مطالعه به این نتیجه رسیدند که جایگزینی غذاهایی مانند کره، مارگارین، گوشت های فرآوری شده و پنیر با یک وعده آووکادو می تواند به کاهش خطر ابتلا به حوادث قلبی عروقی به میزان 16 تا 22 درصد کمک کند.

بنابراین اگر به دنبال بهبود سلامت قلب خود و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی هستید، بهتر است آووکادو را به رژیم غذایی خود اضافه کرده و چربی های اشباع و مضر را از آن حذف کنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد