اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

9 وسیله ای که نمی دانستید می توان آنها را در ماشین ظرفشویی شست

ماشین ظرفشویی یکی از وسایل آشپزخانه رایج است که برای شستن ظروف از آن استفاده می شود. اما بر خلاف تصورتان می توان برخی از چیز های دیگر را نیز در آن شست.

به گزارش سایت طلا، امروزه بسیاری از افراد از ماشین ظرفشویی برای شستن ظروف خود استفاده می کنند. ادامه مطلب را بخوانید تا متوجه شوید علاوه بر ظروف چه چیز های دیگری را می توان با استفاده از ماشین ظرفشویی تمیز کرد.

1. اسفنج های ظرفشویی: این اسفنج ها را می توانید در طبقه بالای ماشین میان گیره ها قرار دهید تا تکان نخورده و به خوبی شسته شود.

2. جارو، خاک انداز و دیگر برس های شستشوی پلاستیکی: ماشین ظرفشویی می تواند این وسایل را به خوبی بشوید. تنها توجه داشته باشید که سر آنها را به سمت پایین قرار داده تا آسیب نبینند.

دمپایی پلاستیکی

3. اسباب بازی های پلاستیکی: اسباب‌بازی‌ های بچه‌ ها خیلی سریع کثیف می‌شوند و ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای شستن آن‌ها، قرار دادن آن‌ها در ماشین ظرف‌شویی به همراه ظروف است.

4. دمپایی های پلاستیکی مانند دمپایی حمام: این وسایل به خوبی در ماشین ظرف شویی شسته می شوند اما بهتر است آنها را جدا از دیگر ظروف بشویید.

جارو

5. ابزار باغبانی و کشاورزی: ابزار باغبانی و هر وسیله دیگری که در اطراف خانه خود استفاده می کنید را می توان در ماشین ظرفشویی قرار داد. تنها یک قانون مهم وجود دارد: آنها باید پلاستیکی و فلزی باشند.

ابزارهایی که دسته‌های چوبی دارند و از فولاد ساخته شده‌اند باید از ماشین ظرف‌شویی دور نگه داشته شوند. همچنین لازم است آنها را به تنهایی و نه با ظروف دیگر بشویید.

6 تا 9. علاوه بر موارد گفته شده شما می توانید وسایل آرایشی مانند برس مو، موچین و...، روکش های پلاستیکی لامپ و آباژور، سطل آشغال و حتی سیب زمینی را نیز در ماشین ظرفشویی بشویید.

سیب زمینی

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد