اونس طلا2335.6
مظنه14,866,000
18 گرم3,431,800
ارزش سکه33,493,098
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

6 کاری که هندی ها برای جوان ماندن انجام می دهند

یکی از آرزو های همیشگی بسیاری از افراد جوان ماندن است. اگر شما نیز این آرزو را دارید این 6 کاری که مردم کشور هند انجام می دهند را انجام دهید.

به گزارش سایت طلا، امروزه راه های زیادی برای مراقبت از زیبایی و سلامتی وجود دارد. با این حال مردم هند ریشه ای تر به این موضوع فکر کرده و با انجام این شش کار خود را جوان باقی نگه می دارند.

1. از مصرف بیش از حد آب پس از صرف غذا خودداری کنید. خوردن آب پیش از غذا و پس از خوردن غذا می تواند مضر باشد چراکه باعث هضم نامناسب غذا شده و در نتیجه می تواند بر روی افزایش وزن و حتی زیبایی پوست تاثیر بگذارد.

2. تمام طعم ها را در وعده غذایی خود داشته باشید. مردم هند تلاش می کنند تا برای داشتن یک رژیم غذایی مناسب تمام طعم ها را از جمله ترشی، شیرینی و شوری را در وعده غذایی خود بگنجانند.

غذای گرم

3. برای مقابله با آلرژی، زنجبیل، زیره و فلفل سیاه مصرف کنید. این ادویه ها می توانند باعث بهبود هضم و سیستم ایمنی شما شده و در نتیجه بدن شما بهتر با آلرژی ها مقابله می کند.

4. غذای سرد نخورید. پزشکان هندی توصیه می کنند از غذاهای کهنه، سرد و فرآوری شده خودداری کنید. هضم آنها بسیار دشوارتر است و ممکن است منجر به تشکیل سموم شود.

زنجبیل

5. از مصرف کشک در شب خودداری کنید. به افراد مبتلا به اسیدیته، رفلاکس اسید یا سوء هاضمه توصیه می شود از مصرف ماست یا کشک در شب خودداری کنند چراکه می تواند باعث ایجاد یبوست شود.

6. دو ساعت پیش از طلوع خورشید بیدار شوید. به گفته پزشکان هندی، ساده ترین راه برای داشتن یک زندگی سالم، تنظیم برنامه روزانه مناسب است. این شامل بیدار شدن 2 ساعت قبل از طلوع خورشید است. همچنین، شما باید در زمان مناسب غذا بخورید و به موقع بخوابید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد