اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قرار گیری قیمت طلا در مسیر صعود بیشتر

قیمت طلا که در هفته گذشته کاهش یافته بود با آغاز این هفته تلاش کرد تا بخشی از قیمت از دست رفته خود را بازیابی کرده و بار دیگر در جهت مسیر صعودی قرار بگیرد.

به گزارش سایت طلا، طلا در حال تلاش برای تثبیت بالاتر از 1930 دلار است چراکه روند نزولی طلا میان احساسات متناقض در بازار متوقف شده است.

با افزایش قیمت نفت بار دیگر نگرانی ها درباره افزایش تورم زنده شده و در نتیجه باعث افزایش جذابیت طلا به عنوان یک دارایی مقاوم در برابر تورم برای سرمایه گذاران می شود.

علاوه بر این افزایش تنش ها میان کشور های غربی و روسیه بر سر جنگ میان روسیه و اوکراین نیز باعث افزایش نگرانی سرمایه گذاران و بالا رفتن تقاضا برای طلا شده است.

طلا و دلار

در این میان بازده خزانه داری ایالات متحده همچنان در حال طی کردن مسیر صعودی خود بوده و به عنوان یک باد مخالف برای طلا عمل می کند.

در حال حاضر سرمایه گذاران در انتظار داده های اقتصادی ایالات متحده و جلسه شورای امنیت سازمان ملل درباره وقایع اوکراین هستند تا آینده قیمت ها برای آنها مشخص شود.

همچنین سخنان اعضای بانک مرکزی ایالات متحده یا همان فدرال رزرو نیز می تواند بر روی قیمت طلا تاثیر بگذارد چراکه در مشخص شدن بیشتر سیاست های این بانک درباره افزایش نرخ بهره کمک می کند.

از منظر فنی طلا در حال حاضر جهت گیری مشخصی نداشته و هر دو روند صعودی و نزولی به طلا فشار وارد می کنند.

در مسیر صعودی طلا مقاومت 1940 دلاری را در پیش روی خود دارد که به عنوان یک مانع اولیه عمل می کند. از طرف دیگر در شرایط صعودی نیز 1915 دلار حمایت خوبی برای طلا به شمار می رود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد