اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گیاه شانس و ثروت را به خانه بیاورید تا شانس با شما یار باشد

برخی از گیاهان دارای ریشه های تاریخی و باستانی هستند که به باور قدما می توانند ثروت و شانس را برای شما به همراه بیاورند.

به گزارش سایت طلا، افراد قدیمی می گویند بابونه، دکتر گیاهان است تمثیلی زیبا از توانمندی هایی که به واسطه این گیاه می تواند به انسان ها یا حتی حیوانات منتقل شود .

گیاهی که به خاطر ویژگی های بی مانندش از زمان های بسیار دور ، مورد احترام باستانیان بوده است . از نظر آنگلو ساکسون ها بابونه یکی از ۹ گیاه مقدسی بود که خدایی به نام ودن Woden ) به مردم داده بود که باید برای پیشگیری از بیماری ها و تقویت سلامتی و زیبایی از آن استفاده می کردند .

بابونه

بابونه برای رومیان و مصریان باستان بسیار مقدس بود . به طوری که مصریان در مراسم آئینی آن را در کنار خدای خورشید برای پرستش قرار می دادند و به عنوان دارویی مفید برای رفع تب از آن استفاده می کردند.

رومیان نیز با بخور گل بابونه به آئین های مقدس خود حس و حال معنوی می بخشیدند و سپس عصاره آن را به عنوان یک نوشیدنی شفابخش می نوشیدند.

یونانیان باستان هم نام این گیاه را به دلیل بوی خاص آن که شبیه بوی سیب است ، " Chamomile " یا « سیبی روئیده از زمین » نامیدند .

دمنوش

معمولا برخی گیاهان را به عنوان دافع انرژی منفی میشناسند اما در مورد بابونه کمی فرق دارد ، یعنی تصور می شد که گل بابونه انرژی منفی را به انرژی مثبت تبدیل می کند . البته این عقیده امروزه هم رایج است.

یکی دیگر از تصورات بسیار جالب مردم در زمان های دور این بود که دود کردن عود بابونه یا بخور اسانس گل های بابونه موجب ورود ثروت و شستن دست با عصاره یا دمنوش بابونه موجب ورود شانس به زندگی می شود. چنین تصوراتی تا قرون اخیر هم بر مردم سراسر دنیا حاکم بوده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد