اونس طلا2313.13
مظنه14,711,000
18 گرم3,396,000
ارزش سکه33,143,883
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع15,100,000

3 ماده سفید رنگ خطرناک که آن ها را میخورید

این 3 ماده غذایی سفید رنگ در تمام آشپزخانه ها پیدا می شود و حتی طعم بهتری به غذا می دهد اما خوردن آن ها چه بلایی بر سر بدن شما می آورد؟

به گزارش سایت طلا، نمک، شکر و آرد سفید 3 ماده غذایی سفید رنگ هستند که در تمام خانه ها یافت می شوند و معمولا در مصرف آن ها هیچ دقتی به کار برده نمی شود با این حال بسیاری هنوز نمی دانند که مصرف بی رویه آن ها با سلامتی چه کار می کند.

افراط در مصرف نمك به حدي خطرناك است که مضرات آن در حد هروئين براي بدن است و اثرات منفی بر اندام های مهم بدن مثل عروق خونی ، کليه ها و مغز خواهد داشت.

شکر

خطرات نمك برای بدن شامل آسم، افزایش فشار خون، خطر سکته قلبي، سرطان معده، چاقی و نفخ شکم، اختلالات كليوی، نارسايی كليه و پوکی استخوان است.

خطر مصرف شکر را با مواد مخدر drugs يکي مي دانند و به اين دلیل است که شکر هم مثل مواد مخدراعتیادآور است . مصرف شکر و قند تنها كالری زیادی وارد بدن مي كند هیچ پروتئین و مواد مغزی وارد بدن نمی کند.

از جمله مضرات شکر براي بدن آلزایمر، چاقی، دیابت، کبد چرب، سرطان زا، پوسيدگی و تخريب دندان ها، افزایش کلسترول بد، کاهش جذب کلسیم، بيماري هاي قلبي و پيری پوست است.

آرد

آرد سفید براي توليد آرد سفيد گندم، قسمت هاي اصلي و مغذی دانه جدا شده و فقط نشاسته یا کربوهيدرات باقی می ماند . آرد هرچه سفیدتر باشد ، نشاسته بيشتر و مواد مغذی کمتر دارد و براي بدن جز ضرر چيزی ندارد برخی از رايج ترين غذاها با آرد سفید : نان، پاستا، کلوچه، كيك، دونات، چیپس و نان پیتزا.

مضرات آرد سفيد گندم براي بدن شامل افزایش اشتها و چاقي، سكته قلبی، دیابت نوع ۲ ، التهاب بدن، کاهش فیبر بدن، مشکلات گوارش، سرطان زا و بيماری های قلبی.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد