اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظرسنجی: تحلیلگران قیمت طلا را نزولی پیش بینی کردند

با افت قیمت طلا در روز های اخیر احساسات نزولی در بازار افزایش یافته و تحلیلگران ایجاد یک حرکت نزولی جدید در طلا را پیش بینی کردند. با این حال احساسات سرمایه گذاران بر روی فلز زرد همچنان صعودی باقی مانده است.

به گزارش سایت طلا، هر هفته سرمایه گذاران و تحلیلگران وال استریت در نظرسنجی سایت جهانی کیتکو نیوز شرکت کرده و قیمت طلا در هفته پیش رو را پیش بینی می کنند.

آخرین نتایج حاصل از نظر سنجی هفتگی کیتکو نشان می دهد که اکثر تحلیلگران وال استریت اکنون نسبت به این فلز گرانبها نزولی هستند. در همین حال، اگرچه سرمایه‌گذاران خرد در کوتاه‌ مدت نسبت به طلا خوش‌ بین هستند، اما احساسات صعودی نسبت به هفته گذشته به شدت کاهش یافته است.

به گفته برخی از تحلیلگران بازار که شاهد حرکت نزولی جدید در بازار هستند، پیشرفت احتمالی در مذاکرات آتش بس بین روسیه و اوکراین می تواند قیمت پناهگاه امن طلا را در هفته آینده کاهش دهد.

طلا

با این حال برخی از کارشناسان با وجود اینکه طلا را در کوتاه مدت نزولی پیش بینی کرده اند بر این باورند که این فلز گرانبها در طولانی مدت شانس خوبی برای صعود دارد.

شان لوسک تحلیلگر ارشد بازار طلا می گوید که اگر چه طلا برای یافتن حرکت صعودی جدید تلاش می کند، او همچنان قیمت های پایین تر را یک فرصت خرید بلندمدت می داند. به گفته وی سرمایه گذاران باید قیمت های پایین تر 1900 دلار را به عنوان یک فرصت خرید تلقی کنند.

این هفته، 18 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز شرکت کردند. از میان شرکت کنندگان، پنج تحلیلگر معادل 28 درصد خواستار افزایش قیمت طلا در هفته پیش رو شدند. 10 تحلیلگر معادل 56 درصد نسبت به طلا در کوتاه مدت نزولی بودند و سه تحلیلگر معادل 17 درصد نسبت به قیمت ها بی طرف بودند.

در همین حال، 604 رای توسط سرمایه گذاران به دست آمد. از این تعداد، 336 نفر یا 56 درصد به دنبال افزایش قیمت طلا در هفته پیش رو بودند. 170 نفر یا 28 درصد بر روی طلا نزولی بودند و 98 رأی دهنده یا 16 درصد در کوتاه مدت بی طرف بودند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد