اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

4 توصیه متخصصان درباره صبحانه که باید بدانید

شروع صبح با خوردن یک وعده غذایی سالم می تواند شما را در انتخاب های مهم طول روز کمک کند.

شروع صبح با خوردن یک وعده غذایی سالم می تواند شما را در انتخاب های مهم طول روز کمک کند. ناگفته نماند، مطالعات نشان داده است افرادی که صبحانه نمی خورند نسبت به افرادی که صبحانه می خورند BMI کمتری دارند و همچنین تمایل دارند کالری بیشتری در طول روز بسوزانند. به همین دلیل است که دانستن چند نکته درباره یک صبحانه سالم برای شروع یک سبک زندگی بهتر مهم است. خوردن صبحانه تنها در صورتی سالم است که غذاهای مناسب را انتخاب کنید. برای بهره مندی از این فواید، باید با ترکیب موادی که انرژی زا، سیر کننده و سرشار از طیف گسترده ای از مواد مغذی مهم هستند آشنا باشید. در ادامه نکاتی را درباره این موضوع بیان می کنیم.

1. یک منبع آنتی اکسیدان دار داشته باشید.

آیا می دانستید که آنتی اکسیدان ها می توانند از بدن شما در برابر برخی تغییرات بیوشیمیایی که در نتیجه استرس رخ می دهد محافظت کنند؟ به همین دلیل است که متخصص تغذیه و متخصص تغذیه Bansari Acharya توصیه می کند حداقل یک غذای حاوی آنتی اکسیدان را در صبحانه خود بگنجانید. به خصوص زمانی که یک روز کاری طولانی و شدید در پیش دارید. این کار به سادگی افزودن زغال اخته به ماست یونانی یا کلم پیچ به اسموتی سبزتان است.

2. از غلات کمک بگیرید.

کریستین گیلسپی، متخصص تغذیه و متخصص تغذیه تایید شده می گوید: غلات کامل محتوای فیبر صبحانه شما را افزایش می دهند و به شما کمک می کنند برای مدت طولانی تری سیر بمانند و قند خونتان را تثبیت کنند. کورین کوهلن، متخصص تغذیه ثبت شده برای غذاهای طبیعی کوین، همچنین خاطرنشان می کند که فیبر می تواند سیستم گوارش شما را در شرایط مطلوب نگه دارد و در عین حال به شما در حفظ سطح کلسترول سالم کمک می کند. به یاد داشته باشید - فقط به این دلیل که یک محصول روی بسته بندی نوشته شده است "غلات کامل" به این معنی نیست که اینطور است. به دنبال مهر رسمی غلات کامل روی بسته بندی بگردید یا برچسب تغذیه را برای موادی مانند آرد گندم کامل، برنج قهوه ای، جو دوسر، اسپلت، کتان، چاودار و آرد جو اسکن کنید.

3. استفاده از مواد شیرین را به حداقل برسانید.

کوهلن می گوید: "قندهای اضافه کالری خالی هستند، هیچ ویتامین یا مواد معدنی و فیبری برای ایجاد احساس سیری ندارند." در حالی که بدن ما می‌تواند از شکر برای انرژی استفاده کند، قندهای اضافی هیچ فایده‌ای ندارند و می‌ توانند به افزایش وزن کمک کنند. در واقع، مطالعات نشان داده‌اند که افرادی که صبحانه‌های شیرین می ‌خورند در مقایسه با افرادی که صبحانه‌های شیرین مصرف می‌کنند، حدود 10 درصد بیشتر از کل قند روزانه دریافت می‌ کنند. در صورت امکان به دنبال محصولاتی باشید که قند اضافه ‌شده صفر گرم دارند و سعی کنید کل قندهای اضافه شده خود را به بیش از ۲۵ گرم در روز برای زنان و ۳۶ گرم در روز برای مردان محدود کنید.

4. پروتئین را فراموش نکنید.

کربوهیدرات‌ها سوخت سریعی هستند، اما پروتئین می‌تواند شما را برای مدت طولانی‌تری سیر نگه دارد. در حالی که خوردن یک صبحانه پر پروتئین بدون کربوهیدرات کاملاً خوب است، خوردن یک صبحانه پر کربوهیدرات بدون پروتئین ایده آل نیست. علاوه بر این، خوردن پروتئین در ابتدا (مانند تخم مرغ قبل از میوه)، ممکن است افزایش گلوکز خون را در مقایسه با خوردن کاهش دهد. یک وعده غذایی ترکیبی می تواند روند هضم را کند کند، صبحانه شما را سیر کننده تر کند و هوس بعد از صبحانه شما را کاهش دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد