اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

6 راه کاربردی برای بهبود لایف استایل

برای بهبود روند زندگی شما نیازی به انجام کارهای بزرگ ندارید. در عوض انجام کارهای کوچکی که معمولا در طول روز انجام می دهید می تواند بسیار تاثیر گذار باشد و در واقع شما می توانید روند پیشرفتتان را با سرمایه گذاری روی کار روزمره تان انجام دهید.

6 راه کاربردی برای بهبود لایف استایل

برای بهبود روند زندگی شما نیازی به انجام کارهای بزرگ ندارید. در عوض انجام کارهای کوچکی که معمولا در طول روز انجام می دهید می تواند بسیار تاثیر گذار باشد و در واقع شما می توانید روند پیشرفتتان را با سرمایه گذاری روی کار روزمره تان انجام دهید. این عادت ها و تمرین های کوچک می توانند اعتماد بنفس شما را تقویت کنند.
سعی کنید تعادل را بین کار و زندگیتان تثبیت کنید. سعی کنید هر روز به فردی سالم تر از لحاظ ذهنی و عاطفی و فکری تبدیل شوید. هیچکس در دنیا نمی تواند تمام وقت روزش را به خودسازی و توسعه فردی بپردازد. پیشنهاد می کنیم که برای این کار از یک ساعت در روز شروع کنید. ما فهرستی از چند کار مختلف را برای شما آماده کردیم که در این راه می توانند به شما کمک کنند. پیشنهاد می کنیم که حداقل 2 تا 5 مورد را انتخاب کنید و انجام دهید. در ادامه همراه ما باشید.


1.ذهن آگاهی را تمرین کنید.
مطمئنم از شنیدن این جمله که باید مدیتیشن را حداقل یکبار در زندگی تان امتحان کنید خسته شدید. اما دستیابی به تمرکز حواس بسیار واقعی تر از مدیتیشنی است که درباره آن می شنوید زیرا به سال ها تمرین یا تشک یوگا نیاز ندارد. ذهن آگاهی را تنها 30 دقیقه یا کمتر می توانید انجام دهید. این کار را می توانید بدون ترک میزتان هم انجام دهید.


2.یک برنامه صبحگاهی برای خودتان داشته باشید.
یکی از راه‌های داشتن یک روز پربار صرفه‌جویی در وقتتان صبح زود است. هر کاری را که باید انجام دهید به مراحل کوچک تقسیم کنید و سپس برای همه آنها برنامه‌ ریزی کنید. این بدان معنی است که شما دقیقاً می دانید از لحظه ای که از خواب بیدار می شوید دقیقا می دانید چه کاری را می خواهید انجام دهید. این کار در نگاه اول کمی به نظر کمی طاقت فرسا به نظر می رسد، تا حدودی به شما حق می دهیم اما اما دلیل این کار این است که شما هیچ زمانی را برای تصمیم گیری در مورد چیزهای دیگر تلف نمی کنید. مثلا 10 دقیقه صرف لباس پوشیدن یا 15 دقیقه را صرف این کنید که آیا اصلا می خواهید به دویدن بروید یا نه و به این ترتیب زمان خاصی از شما تلف نمی شود.


3.قبل از خواب روتین داشته باشید.
یکی دیگر از راه‌هایی که شما را می تواند به یک صبح عالی برساند، داشتن یک روتین عالی قبل از خواب است. هیچ فرمول کاملی وجود ندارد که برای همه کارساز باشد. مهم این است که فرمول خودتان را داشته باشید. برای مثال، هر روز عصر دوش می ‌گیرم، ناها روز بعدا را آماده می کنم، یک ربع را صرف انجام کاری می کنم که به آن علاقه دارم. چند صفحه کتاب میخوانم و شبکه های اجتماعی را چک می کنم و همین. به این ترتیب می توانید برای خودتان روتین داشته باشید و سر وقت به کارهایتان برسید و بخوابید.


4.یک سخنرانی TED تماشا کنید.
سخنرانی های TED مانند سخنرانی های کوچک هستند. آنها فقط ممکن است بیشتر در مورد خودتان به شما بیاموزند، الهام بخش شما برای نوآوری باشند، یا فقط یک موضوع جدید جالب را معرفی کنند. بعلاوه، معمولاً فقط حدود 20 دقیقه زمان می‌برند. بنابراین می ‌توانید یکی را هنگام آماده شدن برای کار در صبح، در زمان استراحت ناهار، یا زمانی که در اتاق انتظار نشسته‌اید تماشا کنید و دانش تان را بالا ببرید.


6.به پادکست گوش بدید.
به طور کلی، پادکست ها منبعی عالی برای سرگرمی و افزایش آگاهی شما هستند و در بسیاری از مواقع آن‌ها همان چیزی هستند که برای رها شدن نیاز دارید. من از طرفداران پر و پا قرص پادکست گوش دادن در ماشین و زمان های مرده هستم. سعی کنید در طول رفت و آمدم یا زمانی که در ترافیک هستید به پادکست گوش بدید. اگر می خواهید اخبار را دنبال کنید، چیز جدیدی یاد بگیرید یا بشنوید که مردم در مورد موضوع مورد علاقه شما چه می گویند می توانید به پادکست گوش بدید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد